Det hørtes veldig godt ut. Får prøve det en annen dag. Frøkena ønsket pannekake her i går.Jeg skal prøve meg på tipset fra musemor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes veldig godt ut. Får prøve det en annen dag. Frøkena ønsket pannekake her i går.Jeg skal prøve meg på tipset fra musemor![]()
Virker ikke slik. Dag har vi sovet mesteparten av dagen for begge bestemte seg for å være våken i natt :/ nå prøver jeg å legge mini igjen, men tror ikke hun sovner så lett :/Så slitsomt dahåper de snart er ute!
Håper det ihvertfall! Og burde være bedre enn å sitte hjemme her ihvertfallBlir garantert en opplevelse for livet!![]()
Uansett litt deilig å ha gubben hjemme. Håper du får slappet av litt. Ta deg en god varm dusj i håp om at bekkenet skal bli bedre og kynnerene avtaDa har vi kommet tilbake til hytten etter å ha gjort litt småærend. Beina et hovne, bekkenet vondt og småkynnere. Gleder meg til gubben kommer og kan hjelpe med mini selv om foreldrene mine er til god hjelp
![]()
Nettopp og det var planen!Smart planingenting er som å kose seg i nyshinet leilighet
![]()
Var ikke så veldig vanskelig..Yippi, det er godt jobbet![]()
Det var veldig godt ogsåDet hørtes veldig godt ut. Får prøve det en annen dag. Frøkena ønsket pannekake her i går.
Hei hvor det gårJippi, har klart å skravle meg opp på 8. plass![]()
Du ligger på 3. plass, 300 innlegg foran meg så du er nok tryggHei hvor det går
Straks forbi meg også tenker jeg![]()
Herlig! Flinke og effektive dere er!![]()
Tror ikke den plassen varer ut måneden daDu ligger på 3. plass, 300 innlegg foran meg så du er nok trygg
Lykke til med det
Moro å plassere ting et nytt sted da!
Så bra. Har hun lagt den ut på bloggen?Det var veldig godt også
Skal helt klart lages igjen her![]()
Tror ikke det, om hun ikke har lagt den ut tidligereSå bra. Har hun lagt den ut på bloggen?
Tror heller ikke jeg kommer til å fortsette å holde det tempoet jeg har holdt de siste par dagene ut månedene hellerTror ikke den plassen varer ut måneden da
Vi får se hvor mye skravling det blir fremover.
For rastløsGodt jobbetkos deg i sofa!
Hurra!Jippi, har klart å skravle meg opp på 8. plass![]()
Bra det daJippi, har klart å skravle meg opp på 8. plass![]()