Skravletråd juli 2016

Hei på dere.

Vi har vært på stranda i dag og.

Var en flott dag med masse lek i vannet.

Frøkna avsluttet derimot turen med å tryne voldsomt i grusen, og skrapet opp overleppen både utvendig og innvendig. Tannkjøttet ved fortennene oppe fikk seg også en trøkk.
Albuer skrapet opp også.

Så hun gråt og gråt, og sovnet på sofaen da vi kom hjem. Sov en time. Så her er begge ungene oppe enda :rolleyes:

Men snart må hun i seng.

Heldigvis er hun sitt gamle jeg igjen nå, og spiser julegrøt til kvelds, nå er det ikke så vondt å spise. Ble lite middag på henne nemlig.
Er da sommer og de har vel ferie begge to nå? ;)

Hei på dere.

Vi har vært på stranda i dag og.

Var en flott dag med masse lek i vannet.

Frøkna avsluttet derimot turen med å tryne voldsomt i grusen, og skrapet opp overleppen både utvendig og innvendig. Tannkjøttet ved fortennene oppe fikk seg også en trøkk.
Albuer skrapet opp også.

Så hun gråt og gråt, og sovnet på sofaen da vi kom hjem. Sov en time. Så her er begge ungene oppe enda :rolleyes:

Men snart må hun i seng.

Heldigvis er hun sitt gamle jeg igjen nå, og spiser julegrøt til kvelds, nå er det ikke så vondt å spise. Ble lite middag på henne nemlig.
Uff da, så uheldig!!:(
Ikke løse tenner håper jeg?
Håper hun snart legger seg fint:)

Han er hos en kompis, planlagt når vi trodde jeg kunne fått hentet noen ting i Oslo :p
Han kommer hjem om noen timer, og helt ærlig er det lite han kunne hjulpet med ;)
MEN han skal få bære opp en del til boden! :)
Det tyngste får du spare til ham ja;)

Back
Topp