Skravletråd juli 2016

Flink du er da! Jeg BURDE ha gjort det. Akkurat lagt minste. Nå sitter jeg på verandaen i ro og mak. Så blir det en liten rydderunde etterpå og så sofaen :)
Tja flink og flink greit å få det gjort ;)
Fått ryddet i gangen nå, ikke greit med masse garderobeskap der :p
Stua er det ikke mye jobb, tørke støv, støvsuge og vaske, samme med badet men soverommet og kjøkkenet må ryddes ordentlig

Hei på dere.

Vi har vært på stranda i dag og.

Var en flott dag med masse lek i vannet.

Frøkna avsluttet derimot turen med å tryne voldsomt i grusen, og skrapet opp overleppen både utvendig og innvendig. Tannkjøttet ved fortennene oppe fikk seg også en trøkk.
Albuer skrapet opp også.

Så hun gråt og gråt, og sovnet på sofaen da vi kom hjem. Sov en time. Så her er begge ungene oppe enda :rolleyes:

Men snart må hun i seng.

Heldigvis er hun sitt gamle jeg igjen nå, og spiser julegrøt til kvelds, nå er det ikke så vondt å spise. Ble lite middag på henne nemlig.

Så flink du er!:D
Mannen hjelper til regner jeg med;)
Han er hos en kompis, planlagt når vi trodde jeg kunne fått hentet noen ting i Oslo :p
Han kommer hjem om noen timer, og helt ærlig er det lite han kunne hjulpet med ;)
MEN han skal få bære opp en del til boden! :)

Jepp, sjekkes opp må det nok. Om det kommer igjen, ellers konkluderer jeg midlertidig med pollen-plager og tar det med i vurderingen mot neste vår...
(og spent da på sommerferien, men da medisinere vi allergien max. Svigermor har nemlig katt. Den flytter til naboen når vi kommer, men drypper vi ikke en halvtime før vi er fremme ser han ikke innen en halvtime etter at vi ankommer. På tross av daglig allergipille. Så vi drypper, sprayer og tar pille.
Uff da, heftig allergi?:(
Men hunden hjemme går greit?

Hei på dere.

Vi har vært på stranda i dag og.

Var en flott dag med masse lek i vannet.

Frøkna avsluttet derimot turen med å tryne voldsomt i grusen, og skrapet opp overleppen både utvendig og innvendig. Tannkjøttet ved fortennene oppe fikk seg også en trøkk.
Albuer skrapet opp også.

Så hun gråt og gråt, og sovnet på sofaen da vi kom hjem. Sov en time. Så her er begge ungene oppe enda :rolleyes:

Men snart må hun i seng.

Heldigvis er hun sitt gamle jeg igjen nå, og spiser julegrøt til kvelds, nå er det ikke så vondt å spise. Ble lite middag på henne nemlig.
Huff og huff. Sånt er ikke godt. Men godt hun kvikna fort til :)

Back
Topp