Hvor har du gjort av mannen da?passer veldig bra sammenså det blir nok bra
Ja takk det gjør jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du gjort av mannen da?passer veldig bra sammenså det blir nok bra
Ja takk det gjør jeg![]()
Han er ute med jobbenHvor har du gjort av mannen da?![]()
Hurra så deiligNu er den gamle leiligheten vasket ferdig og nøkler er levert. Glad for å være helt ferdig![]()
Tja flink og flink greit å få det gjortFlink du er da! Jeg BURDE ha gjort det. Akkurat lagt minste. Nå sitter jeg på verandaen i ro og mak. Så blir det en liten rydderunde etterpå og så sofaen![]()
God helgNå er det helg
Kan jeg tenke megÅåå, det var så deilig![]()
Håper jeg også! Virker som om hun koser seg ihvertfallGod kveld
Håper snuppa får en fin tur i Norge!
Hurra så deilig![]()
De gleder seg masseSå moro for dem.
Han er hos en kompis, planlagt når vi trodde jeg kunne fått hentet noen ting i OsloSå flink du er!
Mannen hjelper til regner jeg med![]()
Uff da, heftig allergi?Jepp, sjekkes opp må det nok. Om det kommer igjen, ellers konkluderer jeg midlertidig med pollen-plager og tar det med i vurderingen mot neste vår...
(og spent da på sommerferien, men da medisinere vi allergien max. Svigermor har nemlig katt. Den flytter til naboen når vi kommer, men drypper vi ikke en halvtime før vi er fremme ser han ikke innen en halvtime etter at vi ankommer. På tross av daglig allergipille. Så vi drypper, sprayer og tar pille.
Moro for ham daHan er ute med jobben![]()
Gjør hun sikkertHåper jeg også! Virker som om hun koser seg ihvertfall![]()
Herlig! Flinke og effektive dere er!Nu er den gamle leiligheten vasket ferdig og nøkler er levert. Glad for å være helt ferdig![]()
Huff og huff. Sånt er ikke godt. Men godt hun kvikna fort tilHei på dere.
Vi har vært på stranda i dag og.
Var en flott dag med masse lek i vannet.
Frøkna avsluttet derimot turen med å tryne voldsomt i grusen, og skrapet opp overleppen både utvendig og innvendig. Tannkjøttet ved fortennene oppe fikk seg også en trøkk.
Albuer skrapet opp også.
Så hun gråt og gråt, og sovnet på sofaen da vi kom hjem. Sov en time. Så her er begge ungene oppe enda
Men snart må hun i seng.
Heldigvis er hun sitt gamle jeg igjen nå, og spiser julegrøt til kvelds, nå er det ikke så vondt å spise. Ble lite middag på henne nemlig.
Lykke til med detJaa, nu er det bare en hel haaaug med rydding igjen i nye leilighet![]()
Nam, kos deg med matenNå skal jeg prøve å smyge ungen over i egen seng. Hører mannen og svoger har begynt å lage taco![]()
Det tror jeg nok. Bor svigers langt unna?De gleder seg masse![]()