Sliter med å huske en som har vært så elendigHåper natten har vært fin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter med å huske en som har vært så elendigHåper natten har vært fin![]()
Det hørtes spennende utPrøvde meg på egyptisk kjeks![]()
Veldig... får prøve å sove litt på dagtid tror jegSkjønner du har spenning i kroppen
Store dager i møte![]()
Det ser sånn utHåper det![]()
Joda, men fikk langt fra 4 timerHåper du fikk sove noe mer![]()
Så kjedelig da. Mye igjen nå?Nei, hun har strikket og gått tmtomt for garn...
Kjedelig når det blir sånn:/ vi har ofte sånne runder her enda.. men så er det jo som regel jeg som.har vært her hele tiden...Ja skulle nesten tro det. Slitsomt er det iallefall
De siste dager har hun vært slik at det er kun meg som er god nok. En av dagene her ville hun ikke engang være nært pappaen. Aner ikke hva som skjedde da:/ hylgråt bare han kom nært
Nærmer seg. Håper bare formen er god nok til å draDet er jo ikke lenge til![]()
Sove fikk jeg dessverre ikkeDet hadde jeg også
Vi har diskutert på klær nå, 4 åringer er treigeHåper du fikk sove igjen og at du nyter en morgen med frøkna di![]()
Ble knapt med det i natt:/Håper du sov litt
Og da spør jeg, har det vært natt?Er virkelig natta over allerede?![]()
![]()
Kan virke som vi har gått glipp av denOg da spør jeg, har det vært natt?
EI kappe.. og garn butikken har stengt i dag så jeg får ikke kjøpt før jeg drar til byen..Så kjedelig da. Mye igjen nå?
Kjedelig. Den som kom og dro liksom ..Kan virke som vi har gått glipp av den![]()
![]()
Takk, endelig en som er enig!!Veldig veldig enig!
Skjønner jo det, du står liksom midt oppi detKanskje for deg ja men jeg syns dagene har tregt![]()
Gikk den fort synes du?Er virkelig natta over allerede?![]()
![]()
Det tipper jeg dere gjørVeldig.. håper så veldig vi slipper unna denne gangen..![]()