Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes ikke feil utJeg prøver å få 16 åringen til å lage til meg en dag![]()
Lykke tilKanskjekan jo ta noen dager med igangsetting.. spent er jeg.
![]()
Han sovnet til slutt og sov natten gjennomDet er deiligsover lillegull?
Ja er det vi har nåDet er en koselig lyd. Husker da jeg hadde skrå-vindu på soverommet. Det var godt å sovne til den lyden
Ja får gubben til å ta mini når han er hjemme. Ellers faller mye på megEnda godt det da. Du må høre på jordmor! Ikke godt med bekkenplager![]()
Har termin 20 juli så nærmer seg. Mistenker lillebror kommer før daLenge til termin da?
Blir sikkert koselig på hytta da![]()
God morgenGod morgen! Har sovet med baby kliss inntil meg i natt. Varmt.. Og ja, uten dyne, eller baby hadde eget teppe.
Litt koselig da. Orka ikke kjempe for å få ho til å sovne i egen seng.God morgenhøres ut som min natt det
![]()
Ja jeg tenkte å skrive (kanskje)Kanskjekan jo ta noen dager med igangsetting.. spent er jeg.
![]()
Jeg lå paddeflat i sofaJa sitter å ser litt netflix også. Hva gjør du i kveld?
Det er jo ikke lenge tilPå onsdag![]()
Dere er der dere også jaLitt koselig da. Orka ikke kjempe for å få ho til å sovne i egen seng.
Å så gøyBodd der av og på, mannen er derifraprøver å reise dit så ofte som mulig, sist var i november.
Ja og da er vel babyene såpass store at de er nysgjerrige på hverandre![]()
Joda, det går fort søtaKremt i hvilken drømmen verden lever du i? Syns ikke over 3 mnd er snart i mål![]()
Hjalp jo ikke akkuratHurra for mål
Så herlig dadeilighun er så snill og en så koselig storesøster <3
Alt som det pleier herHei og hå!her går det bra!
Med dere da?