Veldig veldig enig!Nei, så bare 1.omgangfotball er kjedelig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig veldig enig!Nei, så bare 1.omgangfotball er kjedelig!!
Hva??? Er det noen i klassen hans som sa noe sånt?? Hva er det med folk :O :ODe er bare 16 i klassen da, men av ulike årsaker kommer aldri hele klassen i hus hos oss så lenge jeg kan hindre det.
Jeg lovet min sønn at han aldri skulle være tvunget til å invitere den som truet med å drepe babyen vår når hun ble født, inn i vårt hjem om han ikke selv ønsker det. Vi inviterer hele klassen i selskap, men ikke hjem.
Men jeg gjør det nok slik med søsteren også, det er jo enkelt
Det er opprettet mobbesak på forholdet mellom min sønn og dette barnet, det har pågått siden bhg. Men den var drøy ja. Den var så drøy at det ble lang mail til skolen, møte med lærer og løfte fra meg om at han aldri skulle trenge å invitere vedkommende inn i vårt hjem.Hva??? Er det noen i klassen hans som sa noe sånt?? Hva er det med folk :O :O
Håper du fikk sove igjen og at du nyter en morgen med frøkna diSå var jeg våken. Som jeg pleier, med litt ekstra spente nerver i kroppen. Skal straks prøve å sove litt og håper på 4 timer før det er morgen. Min vakre mann og datter snorker så smått. Den ene ved siden av meg, den andre på andre siden av gangen.
Ikke lenge til det neiHar termin 20 juli så nærmer seg. Mistenker lillebror kommer før da![]()
Alexandria ❤ foreldrene hans kommer fra en bygd (stor by i forhold til vår standard) som er ca en time unna så hvert mye der også men elsker AlexandriaÅ så gøyHvor i Egypt da?
Vi var i sharm el sheik (usikker på skrivemåte)
Ja det er de nok da![]()
![]()
Kanskje for deg ja men jeg syns dagene har tregtJoda, det går fort søta![]()
Her er det så opp og ned med den sovinga. Noen netter våkner ho ved midnatt og nekter å sove annetsteds enn inntil meg, andre netter sover ho omtrent natten gjennom. Litt frustrerende og aldri vite hva slags natt man får.Dere er der dere også jafølte meg ikke så alene nå
![]()
Joa koselig med barn i senga, her så ligger hun og mannen i stjerne form så jeg ligger halveis neddi en sprekk![]()
Ja,for de er jo ganske seige i utgangspunktet ?Det hørtes ikke feil utdet er enkelt å lage også
eneste som er kjedelig er ventetiden
søtpotet i ovn tar tid
![]()
Tusen tusen takkLykke til![]()
Ja, det er hunJa jeg tenkte å skrive (kanskje)Men uansett i løpet av uken så er hun her
![]()
Tja... litt her og der . Den tyngste søvnen var fra 7-8.Ble det noe søvn på deg?![]()
Du får prøve så godt du kanJa, må nok det!
Hehe, takkfår håpe jeg får tid til å fortsette!
![]()
Tusen takk ♡Masse lykke til idag![]()
Veldig.. håper så veldig vi slipper unna denne gangen..Ufattelig slitsomt![]()
Mulig jeg må sjekke det ut daja! Herregud jeg gleder meg
så klart !
Ja det blir du![]()
Det tror jeg og. Når drar dere?Takk det gjør vi nok
Det var da en natt i det minsteHåper natten har vært fin![]()