Skravletråd juli 2016

De er bare 16 i klassen da, men av ulike årsaker kommer aldri hele klassen i hus hos oss så lenge jeg kan hindre det.

Jeg lovet min sønn at han aldri skulle være tvunget til å invitere den som truet med å drepe babyen vår når hun ble født, inn i vårt hjem om han ikke selv ønsker det. Vi inviterer hele klassen i selskap, men ikke hjem.

Men jeg gjør det nok slik med søsteren også, det er jo enkelt
Hva??? Er det noen i klassen hans som sa noe sånt?? Hva er det med folk :O :O

Hva??? Er det noen i klassen hans som sa noe sånt?? Hva er det med folk :O :O
Det er opprettet mobbesak på forholdet mellom min sønn og dette barnet, det har pågått siden bhg. Men den var drøy ja. Den var så drøy at det ble lang mail til skolen, møte med lærer og løfte fra meg om at han aldri skulle trenge å invitere vedkommende inn i vårt hjem.

Så var jeg våken. Som jeg pleier, med litt ekstra spente nerver i kroppen. Skal straks prøve å sove litt og håper på 4 timer før det er morgen. Min vakre mann og datter snorker så smått. Den ene ved siden av meg, den andre på andre siden av gangen.
Håper du fikk sove igjen og at du nyter en morgen med frøkna di :)

Å så gøy :D Hvor i Egypt da?
Vi var i sharm el sheik (usikker på skrivemåte)

Ja det er de nok da ;) :D
Alexandria ❤ foreldrene hans kommer fra en bygd (stor by i forhold til vår standard) som er ca en time unna så hvert mye der også men elsker Alexandria :D

Vi var i sharm el sheik på bryllupsreise for snart 5 år siden ;)

Dere er der dere også ja :) følte meg ikke så alene nå :p
Joa koselig med barn i senga, her så ligger hun og mannen i stjerne form så jeg ligger halveis neddi en sprekk :p
Her er det så opp og ned med den sovinga. Noen netter våkner ho ved midnatt og nekter å sove annetsteds enn inntil meg, andre netter sover ho omtrent natten gjennom. Litt frustrerende og aldri vite hva slags natt man får.

Er virkelig natta over allerede? :eek: :confused:

Back
Topp