Det er du garantertSnart 600 innlegg, da er jeg på lista resten av mnd tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er du garantertSnart 600 innlegg, da er jeg på lista resten av mnd tror jeg
Greit å låne skolen når man blir så mangeBarneselskap er noe for seg selv. De har vi hatt ganske små når ungene er i bhg, på skolen har vi hele klassen men da låner vi skolen
Wow, godt jobbetTo små innlegg unna delt 3.plass faktisk![]()
![]()
Ja hadde det altsåHadde vært artig om de vant.
Håper du har sovet godt i nattUff her greier jeg ikke henge med likevelHa en god natt alle sammen!
He he ja er mye rart.ja var deMange rare der!
Svensk?
Takk det gjør vi nokSå koselighåper dere får en fin tur
Og goood morgenNå er det sovetid
Natta![]()
Flink du erYay, 60 innlegg allerede. Bare idag![]()
God kveldHer er jeg litt satt ut av premien jeg vant
Vært i Sverige og hentet vognen vår så beundrer den litt
tørketrommelen vår tok fyr
så den er kastet ut og nå skal jeg prøve å få spist litt middag
![]()
Hvordan går det med deg? Fått hvilt litt i helgen?
God natt damer![]()
Må sove litt her også. God natt![]()
Håper natten har vært finGod natt![]()
Enda halvannen måned til mi begynner i bhg. Jeg gleder megJaaanå begynner en ny hverdag gitt
![]()
Skulle bare mangle ;-)Må jeg inn å skrive innlegg mellom riene?![]()
Skjønner du har spenning i kroppenSå var jeg våken. Som jeg pleier, med litt ekstra spente nerver i kroppen. Skal straks prøve å sove litt og håper på 4 timer før det er morgen. Min vakre mann og datter snorker så smått. Den ene ved siden av meg, den andre på andre siden av gangen.
Men flott han sov hele natten daHan sovnet til slutt og sov natten gjennom. Ulempen var at han våknet 5.30:-/
God morgenGod morgen! Har sovet med baby kliss inntil meg i natt. Varmt.. Og ja, uten dyne, eller baby hadde eget teppe.
Ja skulle nesten tro det. Slitsomt er det iallefallKanskje hun tar igjen for at du jobber?
Nei, så bare 1.omgangOverlevde du hele fotballkampen da?jeg så game of thrones og strikka
![]()
Håper du fikk sove noe merSå var jeg våken. Som jeg pleier, med litt ekstra spente nerver i kroppen. Skal straks prøve å sove litt og håper på 4 timer før det er morgen. Min vakre mann og datter snorker så smått. Den ene ved siden av meg, den andre på andre siden av gangen.
De er bare 16 i klassen da, men av ulike årsaker kommer aldri hele klassen i hus hos oss så lenge jeg kan hindre det.Greit å låne skolen når man blir så mange