Skravletråd juli 2016

Barneselskap er noe for seg selv. De har vi hatt ganske små når ungene er i bhg, på skolen har vi hele klassen men da låner vi skolen
Greit å låne skolen når man blir så mange

God kveld :) Her er jeg litt satt ut av premien jeg vant :) Vært i Sverige og hentet vognen vår så beundrer den litt ;) tørketrommelen vår tok fyr :o så den er kastet ut og nå skal jeg prøve å få spist litt middag ;)
Hvordan går det med deg? Fått hvilt litt i helgen?

Gratulerer så mye med en super premie ;)

Oj tok fyr :O merka dere det kjapt?:O så skummelt :S

Hvile, hva er det?:p sovet lite, tidlig oppe, jobbet til nærmere midnatt, ikke fått sovet før 2 pga muskelsmerter i kroppen. Og bursdagsfeiring i går. Så ingen avslappende uke eller helg her nei:p

Så var jeg våken. Som jeg pleier, med litt ekstra spente nerver i kroppen. Skal straks prøve å sove litt og håper på 4 timer før det er morgen. Min vakre mann og datter snorker så smått. Den ene ved siden av meg, den andre på andre siden av gangen.
Skjønner du har spenning i kroppen:D
Store dager i møte❤️

Kanskje hun tar igjen for at du jobber?
Ja skulle nesten tro det. Slitsomt er det iallefall

De siste dager har hun vært slik at det er kun meg som er god nok. En av dagene her ville hun ikke engang være nært pappaen. Aner ikke hva som skjedde da:/ hylgråt bare han kom nært

Så var jeg våken. Som jeg pleier, med litt ekstra spente nerver i kroppen. Skal straks prøve å sove litt og håper på 4 timer før det er morgen. Min vakre mann og datter snorker så smått. Den ene ved siden av meg, den andre på andre siden av gangen.
Håper du fikk sove noe mer :)

Greit å låne skolen når man blir så mange
De er bare 16 i klassen da, men av ulike årsaker kommer aldri hele klassen i hus hos oss så lenge jeg kan hindre det.

Jeg lovet min sønn at han aldri skulle være tvunget til å invitere den som truet med å drepe babyen vår når hun ble født, inn i vårt hjem om han ikke selv ønsker det. Vi inviterer hele klassen i selskap, men ikke hjem.

Men jeg gjør det nok slik med søsteren også, det er jo enkelt

Back
Topp