Skravletråd juli 2016

Håper du får bli om du ønsker det :)
Er vel litt ekstra trykk der nå på sommeren?
Hvor lang tid tok forrige fødsel?
14 timer fra første rie, som jeg fikk på sykehuset og de kom tett med en gang.
Jo, det er nok ekstra å gjøre der nå ja, men jeg har fått beskjed om at jeg skal være prioritet mtp blodmangel og at jeg mistet så mye under forrige fødsel. Men vi får se, de vet bedre enn meg :p

14 timer fra første rie, som jeg fikk på sykehuset og de kom tett med en gang.
Jo, det er nok ekstra å gjøre der nå ja, men jeg har fått beskjed om at jeg skal være prioritet mtp blodmangel og at jeg mistet så mye under forrige fødsel. Men vi får se, de vet bedre enn meg :p
Da høres det jo ut som du blir prioritert da:)

Tenkte kanskje dere hadde familie du kunne være hos. Skal mannen være med forresten ?
Nei,har alle på denne siden.. jeg er egentlig ikke herfra og mannen har liten slekt.. da ville jeg eventuelt heller reist hjem :)
Ja han skal være med:)

Da høres det jo ut som du blir prioritert da:)
Greit å vite egentlig siden jeg egentlig hadde bestemt at jeg ikke ville ha flere barn pga forrige fødsel. :p

Greit å vite egentlig siden jeg egentlig hadde bestemt at jeg ikke ville ha flere barn pga forrige fødsel. :p
Ingen grei opplevelse den gangen? :/

Tusen takk, flytter forhåpentligvis over helgen. Har fått flyttet over mye nu, men Gud bedre hvor mye som dukker opp! Det virker som om jo mer man rydder jo merr dukker opp...
Flytting er litt av en jobb:P
Flytter dere langt?

Så artig å ha:D
Angrer på at jeg ikke gjorde det:(
Forrige har bare lagt på loftet fram til nå, men MJ syns det er kjempe gøy å se og jeg liker å sammenligne så da tenker jeg det kan være gøy for de å sammenligne om de noen gang blir gravid:)

Er så lei av en hylende eller vanskelig unge så og si hver kveld ifm legging. Gruer meg skikkelig til lillebror kommer og gubben er ferdig med ferien for da må jeg ta legging alene annenhver uke når han har kveldsskift. Er jeg heldig bruker mini da bare ca 15 min på å sovne (og må ha meg i rommet) uten de helt store problemene. Er jeg skikkelig uheldig er jeg låst med han i alt fra 45 min gikk 1.5 time hvor han hyler og kaver og gjør seg vanskelig.
Håper virkelig legging blir lettere før lillebror kommer:)

Back
Topp