Pust med magen alt ordner seg♢Nja litt er det jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pust med magen alt ordner seg♢Nja litt er det jo
14 timer fra første rie, som jeg fikk på sykehuset og de kom tett med en gang.Håper du får bli om du ønsker det
Er vel litt ekstra trykk der nå på sommeren?
Hvor lang tid tok forrige fødsel?
Tenkte kanskje dere hadde familie du kunne være hos. Skal mannen være med forresten ?Ja,eller jeg vet ikke. Tviler på at de sender meg hjem mtp at jeg bor på andre siden av fjorden..
Da høres det jo ut som du blir prioritert da14 timer fra første rie, som jeg fikk på sykehuset og de kom tett med en gang.
Jo, det er nok ekstra å gjøre der nå ja, men jeg har fått beskjed om at jeg skal være prioritet mtp blodmangel og at jeg mistet så mye under forrige fødsel. Men vi får se, de vet bedre enn meg![]()
Så søt den var
Håper det heles fortGår visst bra
Venter og ser.... Men legen sier det er bra.
Haha, du er rarTakk søtajeg har vaska leiligheten. Haha thats how I roll
![]()
Veldig ustabilt vær!Oj som det regner
Tipper guttene kommer ganske våte hjem
Da må du legge deg ned sammen med henneDet er helt greit at ho sovner i bæreselen. Men, det er jo klin umulig å legge ho ned igjen uten at ho våkner..
Så artig å haTja, helt okeijeg klarer ikke stå så de blir sånn halvliggende og da blir de ikke like fine, men den med MJ er tatt i samme posisjon
![]()
Blir nok mindre tid da jaGradvismå vel bare bli vant til mindre tid her inne med et spedbarn og en 4 åring i hus
![]()
Nei,har alle på denne siden.. jeg er egentlig ikke herfra og mannen har liten slekt.. da ville jeg eventuelt heller reist hjemTenkte kanskje dere hadde familie du kunne være hos. Skal mannen være med forresten ?
Greit å vite egentlig siden jeg egentlig hadde bestemt at jeg ikke ville ha flere barn pga forrige fødsel.Da høres det jo ut som du blir prioritert da![]()
Så deilig daDaim har hatt ei grei nattMJ våkna kun en gang, hurra!
Ingen grei opplevelse den gangen? :/Greit å vite egentlig siden jeg egentlig hadde bestemt at jeg ikke ville ha flere barn pga forrige fødsel.![]()
Flytting er litt av en jobbTusen takk, flytter forhåpentligvis over helgen. Har fått flyttet over mye nu, men Gud bedre hvor mye som dukker opp! Det virker som om jo mer man rydder jo merr dukker opp...
Forrige har bare lagt på loftet fram til nå, men MJ syns det er kjempe gøy å se og jeg liker å sammenligne så da tenker jeg det kan være gøy for de å sammenligne om de noen gang blir gravidSå artig å ha
Angrer på at jeg ikke gjorde det![]()
Men jeg kommer innom dereBlir nok mindre tid da ja![]()
Håper virkelig legging blir lettere før lillebror kommerEr så lei av en hylende eller vanskelig unge så og si hver kveld ifm legging. Gruer meg skikkelig til lillebror kommer og gubben er ferdig med ferien for da må jeg ta legging alene annenhver uke når han har kveldsskift. Er jeg heldig bruker mini da bare ca 15 min på å sovne (og må ha meg i rommet) uten de helt store problemene. Er jeg skikkelig uheldig er jeg låst med han i alt fra 45 min gikk 1.5 time hvor han hyler og kaver og gjør seg vanskelig.