Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hva gjør du denne fine kvelden?God kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør du denne fine kvelden?God kveld![]()
Mandag. Legen mente vi skulle nyte morgenen med henne vi har fra før først ♡ veldig omtenksom legeJa, har fått med meg at familien din er annetsteds fraså bra han skal være med. Drar dere inn i morra eller mandag?
Blir nok kjempe stas og et minne for livetForrige har bare lagt på loftet fram til nå, men MJ syns det er kjempe gøy å se og jeg liker å sammenligne så da tenker jeg det kan være gøy for de å sammenligne om de noen gang blir gravid![]()
Ja p sp møtte de treneren til kb og sønnen spe spilte voksne mot barnHehe det er gøy å løpe i regnet herlig følelse
Pleier å gjøre det for snille piker ♡Får håpr det
Jeg har blitt "lovt" det så langt de kan love det daSkjønner at det var avskrekkende
Håper du får en bedre opplevelse denne gangen![]()
Ja det synesjeg ogsåDe var fine![]()
Det må du såklartMen jeg kommer innom dere![]()
Får håpe den kommer igjen i morgenSol, sol kom til meg!regn, regn gå din vei!
Håper detBlir nok kjempe stas og et minne for livet![]()
Da får vi håpe jeg er snillPleier å gjøre det for snille piker ♡
Høres ut som en gøy ettermiddagJa p sp møtte de treneren til kb og sønnen spe spilte voksne mot barn
Det er du så absoluttDa får vi håpe jeg er snill![]()
Tror nok de er litt mer forberedt da, så da vil det nok bli bedre for din del ogsåJeg har blitt "lovt" det så langt de kan love det da![]()
Åja, og jeg må følge meg på dere ogsåDet må du såklart![]()
Vi må jo få vite hvordan det går med dere!
Jeg syns da det, mannen er ikke så enigBra prioritert
Lyser nok rødt på journalen min så jaTror nok de er litt mer forberedt da, så da vil det nok bli bedre for din del også
Jeg er veldig spent på hvordan en evt fødsel nr 3 vil bli![]()
![]()
Jeg synes egentlig jeg har hatt fine fødsler begge gangene, selv om det var vidt forskjelligLyser nok rødt på journalen min så ja
Hvordan var erfaringene sist?
Så koselig daJeg skal lage litt kvelds til meg og mannen til han kommer hjem jeg![]()