Skravletråd juli 2016

Det er helt greit at ho sovner i bæreselen. Men, det er jo klin umulig å legge ho ned igjen uten at ho våkner..

Det er jo snart :-D

Hvorfor settes du igang egentlig? Har det skjedd noe som gjør at du må det?
Jeg har lav blodprosent , har hatt det siden april. Og er bløder så de vil sette meg i gang så de har kontroll og for at jeg er veldig sliten... :/

God ferie til dere :)

Ja det ble ganske så bra :) Skal kjøpe inn noen kasser å ha ved siden av sengen for å ha leker og ting i ;)

Ja de har virkelig skravlet

Takk :) Hun gleder seg masse :) Sier at han skal ligge der sammen med hun og at de skal dele rom å greier ;)
Flink og snill han er da :) Fin vakt?
Prøve da ;) Å se om det kanskje hjelper ? :shy:
Ja desverre :(
Gratulerer
Så koselig :))

God dag alle :) Jeg forsvant litt fra skravletråden i juni jag, det var så mye annet å gjøre og jeg brukte mye tid på termin-forumet.
Håper alle har en fin sommer? :D selv er vi på vei til mine foreldre i Hudiksvall (Sverige) for en ukes ferie med familien og få vise opp m
Den voksende magen til alle kjente der hjemme ❤️
Kos dere på ferie ♡

Forsåvidt

Dog har jeg sendt mannen på legevakta med mellomste. Den infeksjonen i såret på albuen bare sprer seg.
Det høres ikke noe bra ut? Antibiotika og salve?

Rolig dag for meg i dag.
Mannen har tatt de to yngste til Legoland, den andre familien er også der.
Eldste sitter og spiller på mobilen.
Når mannen kommer tilbake skal han og eldsten dra og bade bare dem to mens jeg tar de yngste.
Driver og pakker og vasker tøy før avreise i morgen.
Etter det skal jeg begynne å gjøre klar middagen slik at det går fort når vi kommer til bake fra Bowling i kveld.
Skal på Bowling kl 18.

Hva er deres planer for dagen?
Reiser dere videre eller hjem i morgen?

Back
Topp