Du skal slappe av, ikke slite deg utVeldig rartmeeen mannen og frøkna kommer hjem til ett skinnende rent hjem hvertfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal slappe av, ikke slite deg utVeldig rartmeeen mannen og frøkna kommer hjem til ett skinnende rent hjem hvertfall
![]()
Har vært på IKEA...Takk for detHva bedriver dere dagen med
?
Funnet på salg?Mhm. Litt sånne høye gore tex joggesko. Geniale og så gode på foten
Nei, usikker selv nå.
10 juliNår har du termin?
Sov du godt i natt da?Det gjorde jeg også nr jeg først la meg
Så kjedelig. Når får dere ny?Det har den vært lenge
Jeg har lav blodprosent , har hatt det siden april. Og er bløder så de vil sette meg i gang så de har kontroll og for at jeg er veldig sliten... :/Det er jo snart :-D
Hvorfor settes du igang egentlig? Har det skjedd noe som gjør at du må det?
Tja, helt okeiOi, så moroble det bra?
Det gjorde jegSov du godt i natt da?
Tirsdag 12 juliSå kjedelig. Når får dere ny?
GradvisJøss, er du på avvenning?![]()
Daim har hatt ei grei nattHåper Daim har hatt en fin natt?![]()
God kveldGod morgen alle sammen![]()
Så koseligGod ferie til dere![]()
Ja det ble ganske så braSkal kjøpe inn noen kasser å ha ved siden av sengen for å ha leker og ting i
Ja de har virkelig skravlet
TakkHun gleder seg masse
Sier at han skal ligge der sammen med hun og at de skal dele rom å greier
![]()
Flink og snill han er daFin vakt?
Prøve daÅ se om det kanskje hjelper ?
Ja desverre
Gratulerer
Jeg i meg selv er i allefall tyngre så da er det greit med litt dempingKjennes kanskje annerledes ut da ja![]()
Flytter dere idag?
Lykke til!
Kos dere på ferie ♡God dag alleJeg forsvant litt fra skravletråden i juni jag, det var så mye annet å gjøre og jeg brukte mye tid på termin-forumet.
Håper alle har en fin sommer?selv er vi på vei til mine foreldre i Hudiksvall (Sverige) for en ukes ferie med familien og få vise opp m
Den voksende magen til alle kjente der hjemme![]()
Det høres ikke noe bra ut? Antibiotika og salve?Forsåvidt
Dog har jeg sendt mannen på legevakta med mellomste. Den infeksjonen i såret på albuen bare sprer seg.
Reiser dere videre eller hjem i morgen?Rolig dag for meg i dag.
Mannen har tatt de to yngste til Legoland, den andre familien er også der.
Eldste sitter og spiller på mobilen.
Når mannen kommer tilbake skal han og eldsten dra og bade bare dem to mens jeg tar de yngste.
Driver og pakker og vasker tøy før avreise i morgen.
Etter det skal jeg begynne å gjøre klar middagen slik at det går fort når vi kommer til bake fra Bowling i kveld.
Skal på Bowling kl 18.
Hva er deres planer for dagen?