He he flere som ble detÅ shit for ei regn-og haglskur som kom!! Måtte jo ut og redde plantene på verandaen! Jeg var søkkvåt på ett minutt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he flere som ble detÅ shit for ei regn-og haglskur som kom!! Måtte jo ut og redde plantene på verandaen! Jeg var søkkvåt på ett minutt![]()
Så braDet gjorde jeg
He he nei da såNei det syns jeg ikke!
De var å spilte fotballHvor har du gjort av de?
Har vært hos søsteren til mannen og i Trondheim og kjøpt takboks til bilen.Hva har dubgjort i dag?
Det var det jaSå deilig da![]()
Skal stikke innom å hilse på deg nå snuppa ♡Liker ikke det![]()
Det går seg til etterhvertEr så lei av en hylende eller vanskelig unge så og si hver kveld ifm legging. Gruer meg skikkelig til lillebror kommer og gubben er ferdig med ferien for da må jeg ta legging alene annenhver uke når han har kveldsskift. Er jeg heldig bruker mini da bare ca 15 min på å sovne (og må ha meg i rommet) uten de helt store problemene. Er jeg skikkelig uheldig er jeg låst med han i alt fra 45 min gikk 1.5 time hvor han hyler og kaver og gjør seg vanskelig.
Ja, også gruer jeg meg littDu får titte innom når unga soverikke lenge igjen til mandag. Gleder du deg til å få det overstått?
Høres ut som en fin dagHar vært hos søsteren til mannen og i Trondheim og kjøpt takboks til bilen.
Håper det bedres raskt.Salve hadde hun. Antibiotikasalve.
Legen mener det ikke er grunnlag for å smøre mer, at hun er frisk. Jeg ser masse små knopper på huden som jeg er spent på hva skjer med når de nå ikke smøres og tildekkes. Menmen. Vi gjør som legen sier
Kjennes helt greit ut. Håper blodprosenten stabiliserer seg raskt etter fødselJa stemmer jo at du har litt sånt i tillegg. Det hadde jeg glemt.
Skal bli godt å bli ferdig nå da![]()
Får bare følge megJa det stemmer vel
Åh, da var de nok bløteDe var å spilte fotball
Det var deÅh, da var de nok bløte![]()
Det må duFår bare følge meg
Såpass! Litt artig med sånt vær innimellomÅ shit for ei regn-og haglskur som kom!! Måtte jo ut og redde plantene på verandaen! Jeg var søkkvåt på ett minutt![]()
Sover du godt om natten?Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt fortiden
Hvordan har det gått idag?Storesøster er hos tanten sin, mannen legger lillebror for en lur og vi venter på svigerfaren med tilhenger så vi kan begynne å forflytte møbler.
Dette blir en lang dag..