Hva har dubgjort i dag?God kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har dubgjort i dag?God kveld![]()
HuffTror ikke detmen han mannen snakka så høyt så man hopper jo 10 meter i taket når han snakker
![]()
Liker ikke detGradvismå vel bare bli vant til mindre tid her inne med et spedbarn og en 4 åring i hus
![]()
Aldri hørt om, hvilken sjanger?Vi skal se Now you see me 2![]()
Du får titte innom når unga soverGradvismå vel bare bli vant til mindre tid her inne med et spedbarn og en 4 åring i hus
![]()
Så dumt, hun har støvler nå.. skulle egentlig hatt et par nye doc boots,men de pleier å være på tilbud på høstenEr bare nå da
Hele 69 kr for viking
Hvor bestilte du fra?Da ble det bestilt lik kjole til lillesøster og storesøster
Nå må bare finværet komme![]()
Nei det syns jeg ikke!Dro på IKEA, kom hjem til et baf som var ned vasket
Mannen min kan jeg ikke klage på
Hvor har du gjort av de?Oj som det regner
Tipper guttene kommer ganske våte hjem
Salve hadde hun. Antibiotikasalve.Det høres ikke noe bra ut? Antibiotika og salve?
Tilbud liker viDu må vel nesten det ja
Mye bra tilbud nå![]()
Når de ikke krangler så har de det jaFin aldersforskjell. Har de mye glede av hverandre? når de ikke krangler![]()
Da blir de nok fiiineDa ble det bestilt lik kjole til lillesøster og storesøster
Nå må bare finværet komme![]()
Så deilig daDro på IKEA, kom hjem til et baf som var ned vasket
Mannen min kan jeg ikke klage på
Huff. Hvordan gikk det?Forsåvidt
Dog har jeg sendt mannen på legevakta med mellomste. Den infeksjonen i såret på albuen bare sprer seg.
Ja stemmer jo at du har litt sånt i tillegg. Det hadde jeg glemt.Jeg har lav blodprosent , har hatt det siden april. Og er bløder så de vil sette meg i gang så de har kontroll og for at jeg er veldig sliten... :/
Huff! Sender deg en klemEr så lei av en hylende eller vanskelig unge så og si hver kveld ifm legging. Gruer meg skikkelig til lillebror kommer og gubben er ferdig med ferien for da må jeg ta legging alene annenhver uke når han har kveldsskift. Er jeg heldig bruker mini da bare ca 15 min på å sovne (og må ha meg i rommet) uten de helt store problemene. Er jeg skikkelig uheldig er jeg låst med han i alt fra 45 min gikk 1.5 time hvor han hyler og kaver og gjør seg vanskelig.
Ja det stemmer velSå dumt, hun har støvler nå.. skulle egentlig hatt et par nye doc boots,men de pleier å være på tilbud på høsten