Skravletråd juli 2016

Det høres ikke noe bra ut? Antibiotika og salve?
Salve hadde hun. Antibiotikasalve.

Legen mener det ikke er grunnlag for å smøre mer, at hun er frisk. Jeg ser masse små knopper på huden som jeg er spent på hva skjer med når de nå ikke smøres og tildekkes. Menmen. Vi gjør som legen sier

Er så lei av en hylende eller vanskelig unge så og si hver kveld ifm legging. Gruer meg skikkelig til lillebror kommer og gubben er ferdig med ferien for da må jeg ta legging alene annenhver uke når han har kveldsskift. Er jeg heldig bruker mini da bare ca 15 min på å sovne (og må ha meg i rommet) uten de helt store problemene. Er jeg skikkelig uheldig er jeg låst med han i alt fra 45 min gikk 1.5 time hvor han hyler og kaver og gjør seg vanskelig.

Er så lei av en hylende eller vanskelig unge så og si hver kveld ifm legging. Gruer meg skikkelig til lillebror kommer og gubben er ferdig med ferien for da må jeg ta legging alene annenhver uke når han har kveldsskift. Er jeg heldig bruker mini da bare ca 15 min på å sovne (og må ha meg i rommet) uten de helt store problemene. Er jeg skikkelig uheldig er jeg låst med han i alt fra 45 min gikk 1.5 time hvor han hyler og kaver og gjør seg vanskelig.
Huff! Sender deg en klem

Å shit for ei regn-og haglskur som kom!! Måtte jo ut og redde plantene på verandaen! Jeg var søkkvåt på ett minutt :-P

Back
Topp