Skravletråd juli 2016

Veldig fornøyd med pakken som jeg hentet i går :D
Klær til meg og barna :)

God dag alle :) Jeg forsvant litt fra skravletråden i juni jag, det var så mye annet å gjøre og jeg brukte mye tid på termin-forumet.
Håper alle har en fin sommer? :D selv er vi på vei til mine foreldre i Hudiksvall (Sverige) for en ukes ferie med familien og få vise opp m
Den voksende magen til alle kjente der hjemme ❤️

God dag alle :) Jeg forsvant litt fra skravletråden i juni jag, det var så mye annet å gjøre og jeg brukte mye tid på termin-forumet.
Håper alle har en fin sommer? :D selv er vi på vei til mine foreldre i Hudiksvall (Sverige) for en ukes ferie med familien og få vise opp m
Den voksende magen til alle kjente der hjemme ❤️
God dag:D
Ha en herlig uke i Sverige!

Slappe av. Nyte sola :) lørdagskveld er en kjip jobbkveld:/ du må nyte dagen:D
Hehe. Har fått unnagjort ærender med handling til bursdag imorgen for jenta. Så hjem og spise før jobb.

Nei, det blir det mer krangling av for alle skjønner ikke reglene:P
Mannen tok med seg to av dem ut, jeg koser inne med mellomste:)
Det løste seg likevel da:) hvor gamle er gutta dine? (Har sikkert spurt før, men ammetåke)

Ja, blir nok det altså! Med junior og min bedre halvdel. Må bare få i han litt kaffe og frokost, han er ingen solstråle på morran :-P
Kjenner til det. Min må ha frokost og en episode med modern family før han kan starte dagen når han har fri:P

Planer for shoppingen da? Eller bare kosetur?

Jeg var oppe tidlig. Bare ikke mye tid til bv... alt bra med dere?
Forsåvidt

Dog har jeg sendt mannen på legevakta med mellomste. Den infeksjonen i såret på albuen bare sprer seg.

Back
Topp