Da er nok det noe av årsaken jaJa vil tro det
Han har trolig ADD og sliter mye med tanker og følelser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er nok det noe av årsaken jaJa vil tro det
Han har trolig ADD og sliter mye med tanker og følelser![]()
Så artig! Hva hadde du bestilt?Veldig fornøyd med pakken som jeg hentet i går
Klær til meg og barna![]()
Hadde bestilt cardigan og genser til meg. Bukse, cardigan og skjørt til jenteneSå artig! Hva hadde du bestilt?
Klespakke er stasVeldig fornøyd med pakken som jeg hentet i går
Klær til meg og barna![]()
God dagGod dag alleJeg forsvant litt fra skravletråden i juni jag, det var så mye annet å gjøre og jeg brukte mye tid på termin-forumet.
Håper alle har en fin sommer?selv er vi på vei til mine foreldre i Hudiksvall (Sverige) for en ukes ferie med familien og få vise opp m
Den voksende magen til alle kjente der hjemme![]()
Iis woodling og little mountainsKlespakke er stashvor bestilte du fra?
Aldri prøvd deIis woodling og little mountains![]()
Hehe. Har fått unnagjort ærender med handling til bursdag imorgen for jenta. Så hjem og spise før jobb.Slappe av. Nyte solalørdagskveld er en kjip jobbkveld:/ du må nyte dagen
![]()
Joda, må bare ha større seng daJeg og søstra mi sov hos mamma og pappa til vi var ganske store. Så var noen år vi lå 4 i dobbelsenga, alt går![]()
Tror det er mine nye favorittAldri prøvd de![]()
Det var veldig deilig. Slang meg på sofaen med sjokoladen og så filmDeilig å komme hjem?![]()
Noe så veldig ogHe he det hadde vært typisk
Viktig å deleTakk! Det settes stooor pris på![]()
Ja, blir nok det altså! Med junior og min bedre halvdel. Må bare få i han litt kaffe og frokost, han er ingen solstråle på morranViktig å deleblir det shopping på deg da?
Det løste seg likevel daNei, det blir det mer krangling av for alle skjønner ikke reglene
Mannen tok med seg to av dem ut, jeg koser inne med mellomste![]()
Kjenner til det. Min må ha frokost og en episode med modern family før han kan starte dagen når han har friJa, blir nok det altså! Med junior og min bedre halvdel. Må bare få i han litt kaffe og frokost, han er ingen solstråle på morran![]()
ForsåvidtJeg var oppe tidlig. Bare ikke mye tid til bv... alt bra med dere?
Det er det minste problemetJoda, må bare ha større seng da![]()