Skravletråd juli 2016

Kjenner til det. Min må ha frokost og en episode med modern family før han kan starte dagen når han har fri:P

Planer for shoppingen da? Eller bare kosetur?
Godt det er fler :-P Hehe. Småting til dåpen for det meste. Et par strømpebukser til junior, så hun får brukt kjolene sine. Ellers blir det vel for kosen :-)

Rolig dag for meg i dag.
Mannen har tatt de to yngste til Legoland, den andre familien er også der.
Eldste sitter og spiller på mobilen.
Når mannen kommer tilbake skal han og eldsten dra og bade bare dem to mens jeg tar de yngste.
Driver og pakker og vasker tøy før avreise i morgen.
Etter det skal jeg begynne å gjøre klar middagen slik at det går fort når vi kommer til bake fra Bowling i kveld.
Skal på Bowling kl 18.

Hva er deres planer for dagen?

Da synes jeg egentlig folk bør vente til dagen etter. Jobba i butikk for en del år siden og husker det der jeg også :confused:
Ja. Skjer stortsett hver kveld. Men man blir jo og vant til det. Dog svært irriterende når de løper inn 22:59 og tar seg en handlevogn og spaserer rolig gjennom hele butikken

Rolig dag for meg i dag.
Mannen har tatt de to yngste til Legoland, den andre familien er også der.
Eldste sitter og spiller på mobilen.
Når mannen kommer tilbake skal han og eldsten dra og bade bare dem to mens jeg tar de yngste.
Driver og pakker og vasker tøy før avreise i morgen.
Etter det skal jeg begynne å gjøre klar middagen slik at det går fort når vi kommer til bake fra Bowling i kveld.
Skal på Bowling kl 18.

Hva er deres planer for dagen?
Bare jobb her :)

Ja. Skjer stortsett hver kveld. Men man blir jo og vant til det. Dog svært irriterende når de løper inn 22:59 og tar seg en handlevogn og spaserer rolig gjennom hele butikken
Det er jo nesten litt drøyt da:eek:

Wæææhh!! MANN OG BARNEFRI!! Dette er uvant :o what to do? Har ikke vært alene i 20 min en gang å jeg sitter å ser i taket :p dette er uvant, jeg føler meg nesten litt naken :p

Back
Topp