Sunt trekk det, egentligGod formiddag
Vært oppe en stund, men ikke på her inne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sunt trekk det, egentligGod formiddag
Vært oppe en stund, men ikke på her inne![]()
For kortGod morgen.
Er vel strengt tatt mer morgenfugl enn nattravn jeg i alle fall. Eller en mellomting kanskje.
Hvordan var natten?
Godt det er flerKjenner til det. Min må ha frokost og en episode med modern family før han kan starte dagen når han har fri![]()
Planer for shoppingen da? Eller bare kosetur?
Hehe. Han fikk vel nok av maset mitt og gjorde detOi, så flink han er
Hadde aldri skjedd her!![]()
Kjekt det daMannen gjør det her![]()
Håper det går fint med leggingen ikveld daJaasærlig nå som det gikk så fint i bilen til butikken
![]()
Ja. Skjer stortsett hver kveld. Men man blir jo og vant til det. Dog svært irriterende når de løper inn 22:59 og tar seg en handlevogn og spaserer rolig gjennom hele butikkenDa synes jeg egentlig folk bør vente til dagen etter. Jobba i butikk for en del år siden og husker det der jeg også![]()
Nå er vi på strømmen storsenter, senere idag skal jeg på kino med en venninneTakk for det
Hva er dagens planer?
Tror ikke detHeheingen varige men altså?
Vi skal se Now you see me 2Det går nok greit![]()
Hva skal dere se?
Men akk så dyrtDet er det minste problemet![]()
Bare jobb herRolig dag for meg i dag.
Mannen har tatt de to yngste til Legoland, den andre familien er også der.
Eldste sitter og spiller på mobilen.
Når mannen kommer tilbake skal han og eldsten dra og bade bare dem to mens jeg tar de yngste.
Driver og pakker og vasker tøy før avreise i morgen.
Etter det skal jeg begynne å gjøre klar middagen slik at det går fort når vi kommer til bake fra Bowling i kveld.
Skal på Bowling kl 18.
Hva er deres planer for dagen?
Noen må jo jobbe ogsåBare jobb her![]()
Håper jeg ogsåHåper det går fint med leggingen ikveld da![]()
Vi skal bare hente vognen vårJa altså feil sted i sverige![]()
Opp mot Arvika er jo mye bedre![]()
Det er jo nesten litt drøyt daJa. Skjer stortsett hver kveld. Men man blir jo og vant til det. Dog svært irriterende når de løper inn 22:59 og tar seg en handlevogn og spaserer rolig gjennom hele butikken
Du bor kanskje langt unna IKEA?Men akk så dyrt![]()
Folk altså !Ja. Skjer stortsett hver kveld. Men man blir jo og vant til det. Dog svært irriterende når de løper inn 22:59 og tar seg en handlevogn og spaserer rolig gjennom hele butikken