Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi satser på detDette blir bra![]()
Hun er egentlig veldig glad i dinosauruser. Så hadde mannen fått velge hadde tema vært jurassic parkJaMen tenk så gøy det blir
Og kjempentema i tillegg
![]()
Åja, det tenker jeg ogsåHehe. Jeg snorker jeg og, men når frøkna ikke våkner av meg, men av gubben snorke velger jeg å tro han er verre![]()
Ja, det hadde nok vært like gøy å løpe rundt med søskenbarnetJa, er noe med den ventinga og at man må være stille som fort kan bli problemer![]()
Ja, raskere enn du trorJa det er det som må tilSkal på litt små helgeturer til hytta og sånn så da går jo dagene forbi
![]()
Herlig farge da!
Vet jo ikke om det hjelper mot kløe, men går jo an å sjekke opp. Jeg har fått god hjelp med øreproblemer der, dog ikke kløe da.For kløe i ørene?
Jo, desverre så har du nok rettHar en følelse av at hele året her flyr forbi![]()
Hun er stort sett glad i mat, men har jo fått sine favoritter daDeilig om man ikke får kresne småEr søstra fortsatt glad i mat?
Ja, det skal den absoluttSatser på detkaken skal jo spises opp uansett så
![]()
Er stort sett det som er mest gøy i den alderenJa, det hadde nok vært like gøy å løpe rundt med søskenbarnet![]()
Ja de er favoritt her ogsåEmmaljunga, elsker de vognene
Vet det er ubehagelig kanskje, men hva med vattdott i øret? Bare for p skjerme det litt?Prøvd uttallige kremer, men ingen har effekt. Prøvde en av de han sa de ofte skriver ut om det er eksem. Den ble jeg bare tett i øra av da det er en feit salve som størkner inni øret
Tar vitaminer fra før :/
Oi, ikke gøy. Vet du hva det kommer av?Ganske kjedelig ja.. Har hatt feber av og på i 2 uker nå..
Har veldig fint vær, så vi prøver å være litt ute når minstemor sover i vogna si![]()
Og "fiskedam" fiske godisposen opp fra dammenÅh herregud ja"skal vi ha godteposer?"
Men det kommer jo bare familie? De andre barna er jo store?
Neei vi MÅ ha godteposer, og bursdagshatter![]()
Hehe. Ekke sikkert det blir så lenge til du får testa kondisenElsker pippifikk Astrid Lindgren dvd boksen for ett år siden. Så har sett de filmene en del ganger
Veldig moro med snart 1 åringgruer meg litt til hun begynner å gå
. Føler vi løper nok etter henne allerede så tør ikke tenke på hvordan det blir når hun begynner å gå, eller skal jeg si løpe
![]()
Så du får kjørt deg både dag og natt du? Håper ikke du sliter deg helt utDa får du fart på beina kan jeg si degLJ går for full maskin nå. På senteret springer hun fra meg kjapt om hun vil
![]()