God ettermiddagHallo godt folk.
Nå måned, nye muligheter.
Skal dere noe spennende denne måneden?
Ikke så mye annet enn på telttur til Sverige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagHallo godt folk.
Nå måned, nye muligheter.
Skal dere noe spennende denne måneden?
HeheHan prøver seg på den og men den går jeg ikke på for plager han tydeligvis ikke siden han aldri våkner av meg![]()
Kos dere på konsertHurra, endelig juli!!!!!![]()
Skal dere noe gøy i dag?
Jeg skal på konsert med kidsa. Skal se Katastrofe og Freddy Kalas blant annet![]()
Har ikke fått med meg at Tamara har sagt noe..Noen som vet når trekningen kommer til å være?
Var ikke detÅ nei!noe må vel kunne gjøres?!
Dette blir braVis vedlegget 185170
Gikk litt amok på toys r us. Nå blir det doctor mcstuffin for alle penga. Eneste som gjenstår er å finne kake bilde med samme tema![]()
Det hørtes jo veldig slitsomt utNei er desverre ikke det. Kunne få kortisonsalve men den kan kun brukes fem dager. Og så kommer kløen tilbake
Det håper ikke jegHelt enig med deg!Selv om en del av meg håper det går fort fram til termin i oktober
![]()
I did :-D Og vi sov lenge. Haha.Da kan du legge deg![]()
Det skjønner jeg godtTakkVar den jeg falt for, var så fin i butikken
Så gleder meg nå
![]()
Uff, så kjipt at det har blitt sånn, det må tære på tenker jeg![]()
Da skal jeg gjøre detTakk for hjelpen
![]()
JaHaha herregud sykt å tenke på![]()
Ingen fisk, også var det først litt gøy men etterhvert så ble det kjedelig når hun ikke fikk kaste stein i vannet og sånn. Og en ufrivillig badeturHvordan gikk gårsdagens fisketur da?![]()
Ferie i begynnelsen og slutten av måneden, og litt jobbing i midtenGod ettermiddagJaa endelig Juli
Ikke så mye annet enn på telttur til Sverigeog jobbe da
Hva med deg?
Ja. Ikke gøy. Klør intens døgnet rundtSå utrolig kjedelig![]()
God juli til deg åGod juli allesammen
Håper på fin sommermåned
Skal dere noe kjekt denne mnd?
Hehe. Jeg snorker jeg og, men når frøkna ikke våkner av meg, men av gubben snorke velger jeg å tro han er verreHehe
Jeg vet jeg snorker,spesielt nå Som jeg er gravid
Det er det. Våkner liksom på natta av kløe ogDet hørtes jo veldig slitsomt ut![]()
Itillegg til denne kortison salven, er det noen vitamintilskudde som kan hjelpe deg?Ja. Ikke gøy. Klør intens døgnet rundtplages med å få sove pga det og våkner av at jeg klør i søvne
Så deeeeiligI did :-D Og vi sov lenge. Haha.
Ja viktig detMå komme meg over her og ikke fortsette i juni tråden, glemmer meg![]()