Skravletråd juli 2016

Han nevnte det tidligere i dag at han følte seg tappet for energi. Var nok noe i det. Han ligger da å snorker val meg. Jeg ligger å hører på hosting fra hun på 4. Forbanna astma :(
Fysj. For noe dritt med sånn sykdom.

Jeg føler meg så heldig, så lenge vår astmatiker tar medisinen sin så er han frisk. (så frisk at vi trapper ned. Og ned. Og tror han har vokst det av seg. Det går bra. Helt til.... Ånei. Han hadde visst ikke det.)

Ønsk meg lykke til!
Imorgen skal jeg til charlottenberg med to arabiske damer, veldig koselige begge to og de har aldri møtt hverandre før, men vet begge nok vil ha en del og antar det kommer til å være mange der så forbereder meg på en lang og slitsom dag! Reiser derfor også tidlig så vi er der når ting begynner å åpne for orker ikke store folkemengder og stress :o
Masse lykke til snille Shadow❤️

Da skal jeg prøve på nytt i natt. Vanskelig å sove når jeg vet at ho ligger våken
Ja, våken og blid bærer jeg (mannen) ikke. Det er bare det at uten oppmerksomhet og småpludring fra meg (og det får hun ikke på natt) så går hun relativt fort lei og blir våken og sur og deretter våken og illsint.

Det hjelper å (prøve å) huske at hun ikke er våken for å plage oss men fordi hun faktisk ikke klarer å sovne.

Åh. Jeg vil sove mer :-( Men må vente fordi Hafslund kommer og skal måle strømmen og se at alt er i orden. Og de kan komme mellom 8 og 11. Jeg håper de kommer 8, siden jeg allikevel er våken :-P
Krysser fingre for at de kommer tidlig:)

Åh. Jeg vil sove mer :-( Men må vente fordi Hafslund kommer og skal måle strømmen og se at alt er i orden. Og de kan komme mellom 8 og 11. Jeg håper de kommer 8, siden jeg allikevel er våken :-P
Å, så herlig med sånne presise avtaler ;-)

Vi hadde en fin en med rørlegger som skulle komme her i går. Han ringer når han ser når han kan komme, var avtalen. Vi visste ikke hvilken dag det ville bli. Fint vi var hjemme. "da ringte rørleggeren, han er her om 20 minutter" sa mannen plutselig...

Vil også sove mer, men det vil ikke sjefen. Og nest-sjefen ville ikke stå opp.. Håper de kommer tidlig for å måle:)
Sjefen min er B-menneske :-P Prøvd å vekke, øynene forsvinner i bakhodet. Lite klar for det mente ho :-O Hehe. Ja, håper de kommer tidlig så kan jeg slappe av hverfall. Hater å vente på folk som skal surre i huset.

Tja dette "sovne selv" greiene har jeg virkelig ikke forventet av babyer jeg da. Så jeg (eller mannen, egentlig) hadde båret når amming ikke funka.

Sovne selv er ikke en enkel greie og jeg lar dem gjøre det når de gjør det. Men der er folk forskjellige.
Jeg er enig med deg. Men her er det bare jeg som står opp om natten. Så da blir man trøtt. Tror vi skal prøve eget rom, ho våkner når vi legger oss.

Back
Topp