Skravletråd juli 2016

Om de fleste bare hadde sagt rett ut hvordan de fikk skaden eller hva de faktisk gjorde hadde det hvert utrolig kjedelig og ikke noe tv program så det morsomste er jo all bortforklaringen ;)
Rart at vi liker sånt egentlig :p Den enes pinlige plager er den andres lørdagsunderholdning ;) hehe
 
Veldig lett og man ser resultat fort :)
De settene jeg har nå kommer fra Amerika og er dårlig tegnet opp så må se på oppskriften hele tiden og da bruker man gjerne lang tid men ellers går det fort :)
Man knyter samtidig som man trer igjen, og veldig lett å gjøre det :)

Vis vedlegget 189278

Tar ikke lang tid å lære det ;)
Men har man mange små biter av garn eller klipper man etterhvert som er sting er ferdig?
 
Rart at vi liker sånt egentlig :p Den enes pinlige plager er den andres lørdagsunderholdning ;) hehe
Haha ja, men liker ikke sånn type Americas funniest videos! Der folk blir fysisk skadet ser jeg ikke noe humor i, men når to har hatt sex og ene blitt skadet og de prøver å bortforklare det til lege eller eventuelt besøk blir det komisk ;)
 
Å nei! :eek: for en start på hjemkomsten! Hadde my vann runnet ut og eller har det gått bra? Var det en stor fryser proppfull med mat og?
Alt er inni fryseren så vidt jeg har sett.
Som er ganske stor og stappfull av alt fra fisk fra da guttungen selger på fotballen, kasser. Torskefilet og fiskekaker. Biffstrimler. Lam. Lammeull og sylte (rester etter jul. Ingenting ble som planlagt i jula siden jeg fødte) sikkert skinke også. Store mengder is fra isbilen like før vi dro, vegetarmat, fiskepinner, resten av pinnekjøttet. Og sikkert mye mer jeg ikke husker men oopdager om noen timer. Brød også, og noe bakst.
 
Haha ja, men liker ikke sånn type Americas funniest videos! Der folk blir fysisk skadet ser jeg ikke noe humor i, men når to har hatt sex og ene blitt skadet og de prøver å bortforklare det til lege eller eventuelt besøk blir det komisk ;)
Ja! :p
 
Alt er inni fryseren så vidt jeg har sett.
Som er ganske stor og stappfull av alt fra fisk fra da guttungen selger på fotballen, kasser. Torskefilet og fiskekaker. Biffstrimler. Lam. Lammeull og sylte (rester etter jul. Ingenting ble som planlagt i jula siden jeg fødte) sikkert skinke også. Store mengder is fra isbilen like før vi dro, vegetarmat, fiskepinner, resten av pinnekjøttet. Og sikkert mye mer jeg ikke husker men oopdager om noen timer. Brød også, og noe bakst.
:(
Har dere snakket med forsikringsselskapet? Håper det hår på forsikringen.
Men har det skjedd før? Jeg skjønte ikke hva det var som hadde skjedd?
 
Åh, sånt er irriterendes :( de ødelegger jo bare for de andre ansatte når de er sånn
Ja gjør at jeg må jobbe mye hardere og være utslitt. Siden jeg er låseansvarlig er det jo mitt ansvar ting er gjort.
 
:(
Har dere snakket med forsikringsselskapet? Håper det hår på forsikringen.
Men har det skjedd før? Jeg skjønte ikke hva det var som hadde skjedd?
Vi kom hjem i går kveld

Mitt første syn var mannen i sikringsboksen. Han hadde oppdaget at det ikke var strøm i inngangen. Han fant at jordfeilbryten har koblet ut sikringen, noe som visstnok kan skje pga variasjon i strømmen i forbindelse med lyn.
Sikringen omfattet bla boden der vi har fryser
Som har stått uten strøm lenge. Og hadde plussgrader. Så alt må kastes. Skal snakke med forsikringsselskapet. Det er søndag, så kanskje vente til i morgen, men de har en døgnåpen telefon, skal sjekke om den er for slikt.

Fryseren har fått strøm igjen sånn at vi slipper takle de myke og luktende matvarene, men den må tømmes. Vi har tømming av søppel på onsdag så mulig det bør tas nærmest mulig da pga tine og lukt. Heldigvis tom dunk siden den ble tømt da vi var på ferie.
 
Back
Topp