Skravletråd juli 2016

Sitter og ser "Bisarre sexskader" på TLC...
Sorry, folkens, men jeg ler av andres tragedie :p
Om de fleste bare hadde sagt rett ut hvordan de fikk skaden eller hva de faktisk gjorde hadde det hvert utrolig kjedelig og ikke noe tv program så det morsomste er jo all bortforklaringen ;)
 
Blant annet to som prøver å spice opp sexlivet og setter fast en vibrator som gå i baken på mannen og sønnen møter opp på akutten.....
Haha sett episoden hvor dama i desperasjon ringer naboen for å be de be for mannen hennes (som hadde brekt penis) og de istedenfor tok med hele kirke gjengen til sykehuset?
 
Haha sett episoden hvor dama i desperasjon ringer naboen for å be de be for mannen hennes (som hadde brekt penis) og de istedenfor tok med hele kirke gjengen til sykehuset?
Var også en episode (ikke den i dag) hvor en politiker hadde hatt seg med sin elskerinne og masse reportere venter utenfor og lurte på hva som hadde skjedd med han...
 
Det der ser skikkelig spennendes ut!! Jeg elsker å brodere, men går gjerne lei etterhvert. Er det der vanskelig? Knyter man tråden etter man har tredd den gjennom hullene?
Veldig lett og man ser resultat fort :)
De settene jeg har nå kommer fra Amerika og er dårlig tegnet opp så må se på oppskriften hele tiden og da bruker man gjerne lang tid men ellers går det fort :)
Man knyter samtidig som man trer igjen, og veldig lett å gjøre det :)

1469917716838.jpg

Tar ikke lang tid å lære det ;)
 
Back
Topp