Skravletråd juli 2016

Mistenker at hun er ferdig å sove for lenge nå... Og det er 150 km igjen.

Og hun er lite fornøyd med situasjonen, kan man trygt si...

Vi ser etter en rasteplass eller noe sånn for å sjekke bleien og forsøke å amme. I mellomtiden tar storebror pause i "to store, åtte små og en lastebil" på lydbok og synger i stedet bæ bæ lille lam for å roe henne... Da er 148 km langt
Å fy :( jeg lider med dere. Håper hun roet seg litt i hvert fall
 
Sitter og ser "Bisarre sexskader" på TLC...
Sorry, folkens, men jeg ler av andres tragedie :p
 
Hvorfor kan ikke disse mennene bare svare på hva vi spør om?

Mannen leter etter noe, og jeg spør hva det er.
Han svarer at han leter etter en datakode...
Greit nok, jeg spør hva denne koden er på, DVD, minnepinne...
Nei, det er en datakode får jeg til svar.
Jeg går

30 minutter senere spør jeg igjen, og få samme svar hvor på jeg svarer at jeg lurer på hvordan man kan gjemme en datakode i en pappeske..
Endelig får jeg et ordentlig svar, han leter etter noen disker, og diskleser.
Ok, sier jeg og går ned i første etasje og henter dem.........
Haha, du visa han der :p
 
Det ble ammestopp på Trollveggen, ungene og hunden fikk strekke på beina.
Misfornøyd jente et stykke videre men hun sovnet da etterhvert og våknet når vi stoppet hjemme.

Nå ligger jeg på senga med henne, nyter egen seng, og mannen har skaffet mat til helga. Fryseren har nemlig plussgrader, så vi hadde virkelig ikke noe som helst mat i huset
Å nei! :eek: for en start på hjemkomsten! Hadde my vann runnet ut og eller har det gått bra? Var det en stor fryser proppfull med mat og?
 
Stille det er her i dag, og jeg som har vært i skravlehumør :(
Jeg har helt glemt av forumet idag :)o) har hatt en del småtterier på agendan og helt enkelt glemt av mobiltelefonen mens jeg har gjort annet... :(
Men fikk rydda kjelleren, stelle i orden arbeidsbil og klær til på mandag og baka boller da :)
 
Back
Topp