Skravletråd Juli 2015

Har ikke sett på den i det hele tatt jeg. Tenker det er greit å vente til jeg kan få hjelp med den. Og hba som lønner seg å gjøre osv:)

Skal du ha 100 eller 80?

Har ikke sett så mye jeg heller... Skal ha 100%
Men må vite hvordan far skal ha sin del før jeg sender inn vel..
Er sikra bhgplass etterpå da, siden jeg jobber i bhg selv :)

Har ikke sett så mye jeg heller... Skal ha 100%
Men må vite hvordan far skal ha sin del før jeg sender inn vel..
Er sikra bhgplass etterpå da, siden jeg jobber i bhg selv :)

Kjekt å jobbe i bhg da:) greit å vite hvordan far skal ha ja. Må vel snakke med samboer her iløpet av uka og, men tror kanskje han tar det sammenhengende:)
Da er vi sikret med ferie og permisjon frem til august ihvertfall:) er det da det er bhg oppstart?

Kjekt å jobbe i bhg da:) greit å vite hvordan far skal ha ja. Må vel snakke med samboer her iløpet av uka og, men tror kanskje han tar det sammenhengende:)
Da er vi sikret med ferie og permisjon frem til august ihvertfall:) er det da det er bhg oppstart?

Ja, ganske greit :)
Oppstart er i august, ja.. Men jeg kan få plassen i juni/juli tenker jeg.. Når enn far er ferdig med sitt.. Men han har bare jobb frem til mars neste år, så må sjekke litt hvordan det blir :o
Stress syns jeg :p

Ja, ganske greit :)
Oppstart er i august, ja.. Men jeg kan få plassen i juni/juli tenker jeg.. Når enn far er ferdig med sitt.. Men han har bare jobb frem til mars neste år, så må sjekke litt hvordan det blir :o
Stress syns jeg :p

Mye greier å tenke på ja. Hehe
Men kanskje han må ta det i fellesperioden? Hm...
Ville hørt med jordmor og nav hva som lønner seg kanskje:)

Jeg skal be om termin bekreftelse på mandag når jeg er hos legen og så fylle ut skjemaet og levere på nav til uka. Har ikke orka å kikke på det ennå heller så hehe

Jeg skal be om termin bekreftelse på mandag når jeg er hos legen og så fylle ut skjemaet og levere på nav til uka. Har ikke orka å kikke på det ennå heller så hehe

Utolig at vi er så nærme. Når vi kommer til mai, er vi jo nesten i mål:o

Mye greier å tenke på ja. Hehe
Men kanskje han må ta det i fellesperioden? Hm...
Ville hørt med jordmor og nav hva som lønner seg kanskje:)

Snakka med nav nå.. Og hans saksbeh. mente han ikke hadde krav på noe fedrekvote :o bare de to ukene etter fødsel :o
Han jobber gjennom sånn kvalifiseringsprogr i nav.
Pokker, nå blir det enda mer ringing rundt :o

Snakka med nav nå.. Og hans saksbeh. mente han ikke hadde krav på noe fedrekvote :o bare de to ukene etter fødsel :o
Han jobber gjennom sånn kvalifiseringsprogr i nav.
Pokker, nå blir det enda mer ringing rundt :o
Men om han ikke har krav på noe, så går det vel over til deg?

De skulle finne utav det og ringe meg opp igjen.. De kan det jo ikke selv engang, haha :p
Jo, må vel søke om å få hans del og isåfall..

Mye nav ikke kan ja:p haha

Uff.. Skulle ringe meg imorgen. Tipper jeg ikke får tatt tlf siden jeg er på jobb...

Spennende å se om de ringer og da:o hehe
De er vel ikke alltid av de raskeste

Blæææ. Hvorfor må folk være så trege med å svare? Ser ikke poenget med at jeg drar til klubben i dag for å levere to brev, når noen som skal dit kan fikse det.

Gaaaahh!!! Sitter å fyller ut det engangsstønad skjemaet! Nav sine sider og mac er ikke bestevenner!!! Unnskyld at jeg utdyper min frustrasjon! Har blitt satt over hit og dit.. men de på telefonen ba meg laste ned ett program som tar 100 år å laste ned...
Whyyy liksom..

Gaaaahh!!! Sitter å fyller ut det engangsstønad skjemaet! Nav sine sider og mac er ikke bestevenner!!! Unnskyld at jeg utdyper min frustrasjon! Har blitt satt over hit og dit.. men de på telefonen ba meg laste ned ett program som tar 100 år å laste ned...
Whyyy liksom..

Uff..har ikke sjekka alt det der enda. Har to uker igjen tror jeg før det må inn. Gruer meg :p
Tror jeg bare skal printe ut alt og sende inn..

Back
Topp