Skravletråd Juli 2015

Blæææ. Jeg fikk noen oljeprøver av jordmor sist jeg var der og hadde planer om å teste den ut nå fordi det klør på magen min. Heldigvis sjekket jeg innhold først, for selvfølgelig måtte det være mandelolje i den:o
Noen som har lyst på? :)

Kan du ikke bruke mandelolje? :o

Kan du ikke bruke mandelolje? :o

Nei, da kommer jeg til å klø ti ganger mer og få masse utslett:p haha
Mandler holder jeg meg laaangt unna i all slags form;)

Far har ikke rett på fedrekvoten :(
Så jeg må søke om å få den også..

Så kjedelig da. Men det skal vel gå i orden at du får den. Da har du ihvertfall fått svar på det:)

Nei, da kommer jeg til å klø ti ganger mer og få masse utslett:p haha
Mandler holder jeg meg laaangt unna i all slags form;)

Så kjedelig da. Men det skal vel gå i orden at du får den. Da har du ihvertfall fått svar på det:)

Aaah, da ville jeg ikke brukt den nei :p
Send den til Stavanger :p
Neida..
Ja, regner jo med at jeg får den overført til meg. Må oppgi i søknad at han ikke har rett på den sa hu..
Dumt for han da, som gleda seg :(

Neida..
Ja, regner jo med at jeg får den overført til meg. Må oppgi i søknad at han ikke har rett på den sa hu..

Kan godt det. Tror det er 4 eller 5 prøver jeg fikk med meg jeg...

Blir kjedelig for ham ja:(

Kan du? :o

Ja, men er jo ikke så mye å gjøre med det da :(
Jeg kan jo ikke bruke dem, så enten må jeg gi de bort eller kaste dem:o
Tidligere erfaring med mandeloljemøte var helt jævlig:o hehe:p

Nei, det er jo ikke det dessverre. Han får ta seg en god ferie;)

Jeg kan jo ikke bruke dem, så enten må jeg gi de bort eller kaste dem:o
Tidligere erfaring med mandeloljemøte var helt jævlig:o hehe:p

Nei, det er jo ikke det dessverre. Han får ta seg en god ferie;)

Har aldri prøvd mandelolje jeg :o
Du må bare sende om du vil, kan betale deg porto da evt :)

Ja, han får bruke litt ferie :)

Har aldri prøvd mandelolje jeg :o
Du må bare sende om du vil, kan betale deg porto da evt :)

Ja, han får bruke litt ferie :)
Hadde ikke jeg heller før mannen skulle teste en varmesalve på ryggen min...hehe
Slo meg ikke et sekund at det fantes i slike ting:p

Ordner seg det se. Send meg adressa di på pm, så skal jeg sende når jeg er på posten neste gang;)

Hadde ikke jeg heller før mannen skulle teste en varmesalve på ryggen min...hehe
Slo meg ikke et sekund at det fantes i slike ting:p

Ordner seg det se. Send meg adressa di på pm, så skal jeg sende når jeg er på posten neste gang;)

Uffa, leit å finne det ut "the hard way" :p
Har heldigvis aldri reagert på noe kremer eller oljer :)
Skal sende den på pm! Tusen takk ;)

Uffa, leit å finne det ut "the hard way" :p
Har heldigvis aldri reagert på noe kremer eller oljer :)
Skal sende den på pm! Tusen takk ;)

Er visst ikke uvanlig med mandelolje har jeg funnet ut. Bare jeg som ikke har testet så mye forskjellig.
Kan ikke bruke for mye av ting med parfymer osv pga psoriasis:p

Da skal jeg få sendt det iløpet av uka;)

Er visst ikke uvanlig med mandelolje har jeg funnet ut. Bare jeg som ikke har testet så mye forskjellig.
Kan ikke bruke for mye av ting med parfymer osv pga psoriasis:p

Da skal jeg få sendt det iløpet av uka;)

Ah :)
Håpe jeg kan bruke dem da :D kjenner det begynner å klø litt her og etterhvert..
Så fint :D

Neida..

Sniker litt, kan han ikke ta av fellesperioden heller?

Virka ikke sånn. Han har visst ikke pensjonsgivende inntekt.. Så da hadde han ikke rett på noe :(

Men er det ikke sånn at hans opptjeningsperiode fortsetter fram til han går ut i permisjon? Mener jeg leste noe om det.. I så fall har han jo fortsatt nesten et år på seg til å tjene opp retten til foreldrepenger, så lenge du tar dine uker+fellesperioden sammenhengende :)

Men er det ikke sånn at hans opptjeningsperiode fortsetter fram til han går ut i permisjon? Mener jeg leste noe om det.. I så fall har han jo fortsatt nesten et år på seg til å tjene opp retten til foreldrepenger, så lenge du tar dine uker+fellesperioden sammenhengende :)

Jo, om han snur på hælen og finner en annen jobb, sånn at han har jobbet i 6mnd før min perm er slutt, så kan han opptjene rett til sin del. Men det skjer nok ikke på så kort tid..

Jo, om han snur på hælen og finner en annen jobb, sånn at han har jobbet i 6mnd før min perm er slutt, så kan han opptjene rett til sin del. Men det skjer nok ikke på så kort tid..

Så kjedelig :( er ikke så rutinert, så jeg regna med at "all" inntekt var pensjonsgivende!

Å, så typisk da :p
Lykke til igjen imorgen da ;)

Jo takk for det, litt irriterende men får jo ikke gjort noe med det :P hu kunne sende den i posten men jobben er ganske ivrig på å få den så da henter jeg den så jeg får levert den i morra.

Jo takk for det, litt irriterende men får jo ikke gjort noe med det :P hu kunne sende den i posten men jobben er ganske ivrig på å få den så da henter jeg den så jeg får levert den i morra.

Er nok like greit om de vil ha den litt raskt :)

Back
Topp