Skravletråd Juli 2015

Hei hei :) Titter innom før jeg får karret meg i dusjen og kommer meg ned på sentere. Har virkelig ikke lyst til å ned dit men må sende et brev så får vel bare gjøre det :P dagens plan hos dere da?

Jeg skal strikke ferdig beinet på dressen jeg holder på med (kun vrangborden igjen)
Så må jeg prøve å få tak i noen på treninga for å få purret litt regninger:p hehe

Hva skal du på senteret da?

Jeg som knapt er redd for noe som helst har under graviditeten utviklet litt angst i forbindelse med ulike ting, særlig til det å miste folk rundt meg og at babyen i magen helt uten forvarsel skal dø? Jeg er blitt livredd for at jeg skal gå over termin og tror jeg bør snakke med jordmor ang dette på neste kontroll, noen som har tips på hva som kan hjelpe? Ikke særlig gøy å uroe seg sånn kjenner jeg :(

Jeg har vært overraskende rolig kjenner jeg, så har vel få tips å komme med. Hvorfor er du så redd for å gå over tida da?
Når er neste kontroll?

Uffda.. Ikke kjekt om det kommer! :(
Nei, jeg ønsker ikke det nå. Jeg har vært småsnufsete hele svangerskapet, men i dag var det nesten så jeg ikke fikk opp øynene. Nesten så jeg lurer på om det er allergi:p

Jeg skal strikke ferdig beinet på dressen jeg holder på med (kun vrangborden igjen)
Så må jeg prøve å få tak i noen på treninga for å få purret litt regninger:p hehe

Hva skal du på senteret da?

Det går unna med den strikkingen din :) startet på et lappeteppe for 2 mnd siden jeg da, men jeg har vel ikke kommet mer enn 1/4 av det :P

Ja det kan jo være lurt, greit når regningne blir betalt hehe

Jeg skal sende et brev, kjøpe en bok til frøkna og så lurte jeg på om jeg skulle se om jeg fant en veske da jeg trenger det. Men dusjen er satt litt på vent så får se etterpå :P

Nei, jeg ønsker ikke det nå. Jeg har vært småsnufsete hele svangerskapet, men i dag var det nesten så jeg ikke fikk opp øynene. Nesten så jeg lurer på om det er allergi:p

Uff..ja har hørt om mange som går og snufser gjennom hele svskapet..tror jeg har vært heldig :)

Jeg har vært overraskende rolig kjenner jeg, så har vel få tips å komme med. Hvorfor er du så redd for å gå over tida da?
Når er neste kontroll?

Så bra, unner ingen å kjenne på denne angsten. Problemet mitt er vel at jeg føler det går bra med "alle", og at det derfor må skje noe på en måte? Jeg har nok lest om for mange som har mistet etter uke 37 pga ulike komplikasjoner, noe som har satt en skrekk i meg.

Det går unna med den strikkingen din :) startet på et lappeteppe for 2 mnd siden jeg da, men jeg har vel ikke kommet mer enn 1/4 av det :P

Ja det kan jo være lurt, greit når regningne blir betalt hehe

Jeg skal sende et brev, kjøpe en bok til frøkna og så lurte jeg på om jeg skulle se om jeg fant en veske da jeg trenger det. Men dusjen er satt litt på vent så får se etterpå :P

Når jeg først setter igang klarer jeg jo ikke å legge det fra meg:p hehe
Ferdig med bein nå da, så neste blir armer:)

Det er jo det:) må purre på en regning jeg ikke har fått også:p hehe

Når er det frøkna kommer hjem da? Tar vel kanskje ikke så lang tid på senteret, så det må ikke gjøres med en gang vel?;)

Når jeg først setter igang klarer jeg jo ikke å legge det fra meg:p hehe
Ferdig med bein nå da, så neste blir armer:)

Det er jo det:) må purre på en regning jeg ikke har fått også:p hehe

Når er det frøkna kommer hjem da? Tar vel kanskje ikke så lang tid på senteret, så det må ikke gjøres med en gang vel?;)

Nei er jeg veldig effekt tar det 30 min fra jeg går til jeg er hjemme igjen :P hu er ikke hjemme Før 16.30 tenker jeg hehe

Ja har betalt regninger i dag og det er jaggu greit å bli kvitt de hehe

Så bra, unner ingen å kjenne på denne angsten. Problemet mitt er vel at jeg føler det går bra med "alle", og at det derfor må skje noe på en måte? Jeg har nok lest om for mange som har mistet etter uke 37 pga ulike komplikasjoner, noe som har satt en skrekk i meg.

Den prosenten er nok veldig liten, så jeg har troa på at det skal gå helt fint med deg;)
Ville nok startet med å la være å lese slike skrekkhistorier og prøve å tenke på at mini koser seg inni magen din.
Om du er veldig bekymret og det er lenge til neste kontroll, så er det jo ikke noe i veien for å ringe jordmor heller. Kan jo hende det hjelper å snakke om det:)

Gikk nettopp opp for meg at jeg skal søke permisjon til uka:o hehe
Tida har egentlig gått ganske fort når jeg ser tilbake på det:o

Når skal du i perm?

Blir vel rundt 28. juni om jeg tenker riktig. Er det ikke 3 uker før termin da? :)
Men jeg er jo i perm nå og da, så jeg vil ikke merke så stor forskjell annet enn at det kommer inn en baby:p

Blir vel rundt 28. juni om jeg tenker riktig. Er det ikke 3 uker før termin da? :)
Men jeg er jo i perm nå og da, så jeg vil ikke merke så stor forskjell annet enn at det kommer inn en baby:p

Hehe :)
Ca samtidig som meg da, jo er 3 uker før.. Hekkans, må få gang på den søknaden :(

Hehe :)
Ca samtidig som meg da, jo er 3 uker før.. Hekkans, må få gang på den søknaden :(

Har ikke sett på den i det hele tatt jeg. Tenker det er greit å vente til jeg kan få hjelp med den. Og hba som lønner seg å gjøre osv:)

Skal du ha 100 eller 80?

Back
Topp