Skravletråd JULI ❤

Hva skal dere i ferien da? Forstår du er rastløs på å bli ferdig. Det er jo deilig å vite at det er klart.
Vi reiser til svigermor hvor vi skal være i to uker. Besøke svigerfar på dagtid siden svigermor jobber. Til de drar på ferie en eller annen gang den andre uken vi er der.

Vi er fem. Trolig på et soverom. Guttungen er allergisk mot katt. Som svigermor har. jeg liker svigerfamilien min, men jeg er introvert og tappes for energi av å være sammen med så mange hele tiden

Vi skal en tur til Hunderfossen og trolig lileputthammer. Mannen har lovet ungene bading, enten stranda eller badeland avhengig av været.

Vi reiser hjem 2-3 dager før jeg begynner i jobb etter å ha vært hjemme hhv sykemeldt, permisjon, ulønnet perm og ferie siden slutten av november 2015

Ferien blir sikkert bra. Bare for mye folk, for trangt i senga. For lite egentid og for mye allergener selv om vi medisiner.

Alt i alt greit for en uke, to er for lenge.
Og det er tredje år på rad
Med utsikt til et fjerde om hunden fortsetter å leve (og det håper vi jo...)

Vente vente. Jeg er skikkelig nervøs kjenner jeg. Likner egentlig ikke meg. Vet ikke hva jeg er nervøs for heller. Om det er 2 timer med øyeundersøkelser av diverse slag, eller resultatet.

437fe00b56cc4a1cd25a06df9dceab9f.jpg
Spent på resultatet

Foreløpig resultat er at medisinene har hatt null effekt på øynene.. Synsnervene er fortsatt hovne, og høyre mulig litt forverret. Venter enda, da øyelegene skulle snakke sammen. Kommer vel en eller annen luring og sier jeg må prøve andre medisiner, selvom nevrologen sist mente det var unødvendig. Sånn siden jeg har så flaks..

Foreløpig resultat er at medisinene har hatt null effekt på øynene.. Synsnervene er fortsatt hovne, og høyre mulig litt forverret. Venter enda, da øyelegene skulle snakke sammen. Kommer vel en eller annen luring og sier jeg må prøve andre medisiner, selvom nevrologen sist mente det var unødvendig. Sånn siden jeg har så flaks..
Håper de kommer med en bedre løsning

Håper de kommer med en bedre løsning
De skrivet notat til nevro at det ikke vises noen endring på øynene, også skal jeg inn dit til fredag. Da har de antakelig fått sett over litt også. Øyelegene mente at så lenge jeg har papillødem sammen med høyt trykk i hjernen, så virket det fornuftig med operasjon. Stoler dog ikke på det før jeg hører de si det høyt på fredag.

De skrivet notat til nevro at det ikke vises noen endring på øynene, også skal jeg inn dit til fredag. Da har de antakelig fått sett over litt også. Øyelegene mente at så lenge jeg har papillødem sammen med høyt trykk i hjernen, så virket det fornuftig med operasjon. Stoler dog ikke på det før jeg hører de si det høyt på fredag.
Krysser fingrene for operasjon, da! [emoji173]️

Håper for din del!

Mannen steker pannekaker til middag. Valgfritt tilbehør av å ha bacon inni eller til, de som har det til har syltetøy inni, syltetøy også lov uten bacon. Eller ha sukker på.

Sulten.

Mannen steker pannekaker til middag. Valgfritt tilbehør av å ha bacon inni eller til, de som har det til har syltetøy inni, syltetøy også lov uten bacon. Eller ha sukker på.

Sulten.
Høres godt ut.
Ble lasagne fra varm mat disken på Meny på meg i dag.
Gidder ikke å lage middag når jeg er alene

Sulten.
Naamm.. Ble laks her i dag. Pannekaker (med bacon og syltetøy) i morgen. Og tomatsuppe [emoji14]

Skulle legge en snap ut på my story, endte med å med et uhell trykke med ekssjefen også. [emoji23] Jaaajaaa [emoji14]

Back
Topp