Kos dere! [emoji173] Vi drar i 2018 [emoji23]
Da har dere noe å se frem til![emoji1]
Alcudia??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere! [emoji173] Vi drar i 2018 [emoji23]
Nei dyrr nok uansett i grunnSalg skader aldri, nei [emoji28]
Se innlegg til Kengu lengre nedSå ikke jeg spammer tråden med store bilder [emoji14]
Er gjerne det..Nei dyrr nok uansett i grunn
Takk. Kom i går ettermiddag. I dag har vi vært på Nordbytar litt dag for dag. Torsdag reiser vi til Gøteborg da
![]()
Stor klem deg og dineKreft er noe faenskap![emoji35]
Den nye folkesykdommen...
Jeg også.. Ikke i god form, sliter med å få tak i legen. Så nevner det der i morgen. Skal til øyelege imorgen, nevro på fredag. Jeg er øm i flankene, klør til og fra i hendene og økt vannmengde i føttene på kvelden. Håpet er at de ringer nevro i morgen, om ikke får vi gjøre det selv.Spent på hvordan det går i morgen. Også legen senere i uka. Nevro?
Vel. Det kan være veien til manges hjerte detJaa [emoji7]
Hans måte å vise at han er glad i meg, er å fôre meg [emoji28]
Er en 1,5 km..Hørtes typisk ut..! Langt å kjøre til butikken?
Mhm flyr mange tusen denne mnd fordi han har vokst fra myeEr gjerne det..
Mhm helt enigKreft er noe faenskap![emoji35]
Ikke de medisinene du blir så dårlige av? [emoji33]
Herregud, så mye.. Greier du har. Rett og slett. Høres kjempeslitsomt ut..Både å ha det slik, men også dette med undersøkelser, medisiner og diverse
Håper ting viser seg å være i best case scenario i morgen!! Krysser fingrene XX
Vel. Hatt småvonde kynnere i hele dag, så har liksom håpt det skulle ta seg opp [emoji23]
Men, sjeldent, og ikke faktisk vonde. Bare på den grensa mellom ubehagelig og vondt, liksom. Og murring i ryggen! Så, jeg håper, om ikke annet, at det er snakk om modning, og at ting plutselig starter snart!
Ja, i alle fall når man er dårlig til å prøve de andre veiene dit, gitt [emoji23]Vel. Det kan være veien til manges hjerte det![]()
SkeidarHvor har dere kjøpt den nye?
Enig med deg. Det er lov å hate kreft. For det er inget annet enn noe skikkelig dritt.Kreft er noe faenskap![emoji35]
Jaa. Gleder meg så mye til å få den!Den var lekker[emoji1] nesten lik vår!
Ikke så langt å kjøre, altså? Et par minutter..?Er en 1,5 km..
Fant en rug-kjeks i skapes som ble kledd i sjokoladepålegg![]()
Skeidar. Skulle egentlig vente, men var salg.Ah kjøpt hvor?
Vi kjøpte ny i fjor. Digg
Uffda. Blir fort sånn, da, ja. Skrekkelig hvor fort det kan hope seg opp i kroner da [emoji33]Mhm flyr mange tusen denne mnd fordi han har vokst fra mye