Skravletråd JULI ❤

Spent på hvordan det går i morgen. Også legen senere i uka. Nevro?
Jeg også.. Ikke i god form, sliter med å få tak i legen. Så nevner det der i morgen. Skal til øyelege imorgen, nevro på fredag. Jeg er øm i flankene, klør til og fra i hendene og økt vannmengde i føttene på kvelden. Håpet er at de ringer nevro i morgen, om ikke får vi gjøre det selv.

Ikke de medisinene du blir så dårlige av? [emoji33]
Herregud, så mye.. Greier du har. Rett og slett. Høres kjempeslitsomt ut.. :( Både å ha det slik, men også dette med undersøkelser, medisiner og diverse :(
Håper ting viser seg å være i best case scenario i morgen!! Krysser fingrene XX

Vel. Hatt småvonde kynnere i hele dag, så har liksom håpt det skulle ta seg opp [emoji23]
Men, sjeldent, og ikke faktisk vonde. Bare på den grensa mellom ubehagelig og vondt, liksom. Og murring i ryggen! Så, jeg håper, om ikke annet, at det er snakk om modning, og at ting plutselig starter snart!

Nei, dette er grunnet hoveddiagnosen. Trykket i hjernen legger også trykk på øynene. Dermed blir synsnervene hovne. Dette må behandles for å senke risikoen for å miste synet helt. Derfor avgjør det om de skal operere inn dren i hjernen eller ei. Medisinene kan ta det, ulempen er at jeg må fortsette å gå på de, og det tåler kroppen dårlig. Går bare ned i vekt, og nå er jeg litt redd det har krølla med nyrene. Får snakke med de i morgen. Og ja, jeg er sliten.... Veldig sliten og veldig lei. For MEG, hadde en operasjon vært det beste. Og det er de enige i, om bivirkningene jeg har fortsetter. Jeg skjønner at man ikke pirker i hodet til folk uten grunn, det er risiko, men de har og sagt at de ikke kan la medisiner stjele livskvaliteten min.

Jeg håper for deg, og krysser fingrene! Hadde vært så fint om du kunne blitt ferdig og bare fått lille snart [emoji173]

Mhm flyr mange tusen denne mnd fordi han har vokst fra mye
Uffda. Blir fort sånn, da, ja. Skrekkelig hvor fort det kan hope seg opp i kroner da [emoji33]

Back
Topp