Skravletråd JULI ❤

Åj, jeg måtte lese noen ganger der [emoji85][emoji85]
Sko, antar jeg! Noe spesielt du leter etter? Vesla her fikk nettopp sandalene sine i posten, og ble såå glad for sandaler. Problemet er bare at det regner 24/7, så hun får jo ikke brukt dem [emoji23]

Åj, jeg måtte lese noen ganger der [emoji85][emoji85]
Sko, antar jeg! Noe spesielt du leter etter? Vesla her fikk nettopp sandalene sine i posten, og ble såå glad for sandaler. Problemet er bare at det regner 24/7, så hun får jo ikke brukt dem [emoji23]
Sko ja, den endret seg etter jeg skreiv
Må hvertfall ha joggesko

Er ikke like sikker.
Sitter bare i kosebukse og en sliten genser etter jeg var i dusjen.
Få på meg undertøy, kjøre ned, handle, kjøre opp...
Er egentlig ganske sliten etter turen før i dag også...
Får ta det i morgen tror jeg

Bare å ta på en tynn jakke, caps og solbriller, så gjør det vel iiingenting hva du har på deg [emoji28]
Jeg har hatt på meg verre på butikken, gitt [emoji23]

Men forstår du er sliten altså. Og handling er litt tiltak..!

Sko ja, den endret seg etter jeg skreiv
Må hvertfall ha joggesko
Hehe.
Godt å kunne handle sånt på nett da! Pleier selv handle på brandos eller zalando.. Er veldig fan av fri frakt/retur greia deres.. Og sko er vanskelig uten å prøve.

Bare å ta på en tynn jakke, caps og solbriller, så gjør det vel iiingenting hva du har på deg [emoji28]
Jeg har hatt på meg verre på butikken, gitt [emoji23]

Men forstår du er sliten altså. Og handling er litt tiltak..!
Og dessuten spiser jeg egentlig ikke så mye karbo.
Prøver bare å overbevise meg selv om at jeg ikke orker å dra :P

Ser den. Er det for å få undersøkt ift problemene du har hatt, eller er det noe eget..?

Jeg.. Satt og spilte litt. Ferdig med serien, og vet ikke helt om det er vits i å begynne på en ny nå [emoji85]
Jeg tok bilder av papillene til synsnerven for 2 måneder siden. Nå skal de ta nye bilder, for å se om de fortsatt er hovne. Det forteller en del om tilstanden, og om de bør operere uten mer om og mén (må sikkert vente uansett), eller om de skal tørre å øke medisiner igjen.

Så moro! Åh, ja kan fort hende du må avbryte serien da [emoji14] Åssen føler du deg?

Jeg tok bilder av papillene til synsnerven for 2 måneder siden. Nå skal de ta nye bilder, for å se om de fortsatt er hovne. Det forteller en del om tilstanden, og om de bør operere uten mer om og mén (må sikkert vente uansett), eller om de skal tørre å øke medisiner igjen.

Så moro! Åh, ja kan fort hende du må avbryte serien da [emoji14] Åssen føler du deg?

Ikke de medisinene du blir så dårlige av? [emoji33]
Herregud, så mye.. Greier du har. Rett og slett. Høres kjempeslitsomt ut.. :( Både å ha det slik, men også dette med undersøkelser, medisiner og diverse :(
Håper ting viser seg å være i best case scenario i morgen!! Krysser fingrene XX

Vel. Hatt småvonde kynnere i hele dag, så har liksom håpt det skulle ta seg opp [emoji23]
Men, sjeldent, og ikke faktisk vonde. Bare på den grensa mellom ubehagelig og vondt, liksom. Og murring i ryggen! Så, jeg håper, om ikke annet, at det er snakk om modning, og at ting plutselig starter snart!

Jeg har enda ikke tatt mitt. Bare hengt opp to maskiner til. Det ene var skjorter da.

Men nå er snart alt "til ferien" vasket, bare en buksevask som er nødvendig. Og gjerne en med bodyer om et par dager.

Tid for neste fase. Å pakke. :-) snart i alle fall
Deilig med alt som er ferdig! En maskin går nå, en til etterpå.

Back
Topp