God morgen alle sammen
God dag damer! Håper dagen blir flottGod morgen
Sov for å si det mildt som en stein i natt [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen
God dag damer! Håper dagen blir flottGod morgen
6.20 i morges....Det er jo bra[emoji4]
Veldig, jeg har jo to rabattkuponger som går ut 14.7...Så moro da![emoji1] Wish er farlig...
Hadde et gjennomsnittlig tempo på 6,3 km/t, vanlig gange er 5.Kjenner jeg deg rett så har du ikke loffet avgårde[emoji6] du har sikkert holdt godt tempo!
Joda, jeg sovnet og det var det [emoji28]Så hvordan gikk natta?
Lasagne er godt. Skal aå definitivt inn på planen i august (denne uken er bare tre dager igjen og planer om litt grilling, deretter reiser vi jo på ferie.)
Litt mer aktiv enn oss, antar jeg [emoji14]Nja kengubsrney er veldig aktiv
Jeg går mye på jobb og ofte en tur på kvelden
Jeg har lært forfi jeg selv plages med rygg som ksn komme sv dårlige og arvede sko så derfor er jeg nøye
Han ødela dem litt da. Men fikk bollene mine [emoji7]Hehe, hurra for boller![emoji23]
Jeg har ikke ukeplan for middag en gang, mer dag til dag. Men jeg begynner å jobbe igjen i august og mer planer må til.Joda, jeg sovnet og det var det [emoji28]
Hadde dog ei som hadde mareritt i natt, så fikk mer selskap i senga klokka kjempetidlig.
Lasagne ER veldig godt. Månedsplan for middager..? Her er det omtrent bare ei uke av gangen som planlegges. Månedsplan er lurt, men samboer klarer liksom ikke mer enn ei uke [emoji14]
Ah, sånn sett!Jeg har ikke ukeplan for middag en gang, mer dag til dag. Men jeg begynner å jobbe igjen i august og mer planer må til.
Dog mente jeg mest at det skal inn i planene og være av det vi spiser. Månedsplan blir det helt klart ikke
God morgenGod morgen
Ja litt her ogJada litt
Du da?
Det tror jeg på [emoji23] Godt da. Og så flink du var!Eh ja, 4 barn i kake spising alder og 2 voksne var nok til å få en ende på den kaka iløpet av en time [emoji23] litt stolt for tok ikke en eneste bit selv [emoji16]
Veldig stille.God morgen jenterStille i disse ferietider.
Hva skal dere i ferien da? Forstår du er rastløs på å bli ferdig. Det er jo deilig å vite at det er klart.Veldig stille.
Men god formiddag![]()
Jeg legger lillemor for dagens dubb.
På spisebordet har jeg en vask med badetøy. En med rosa en med mørkt og mannens treningstøy.
I vaskemaskina en med bukser og "på vent" undertøy og lyst som skal vaskes muligens i morgen eller i kveld for å få med mest mulig av det.
Brette. Brette. Brette. Sortere per person og forberede pakkingenMen først må lillemor sove.
Jeg gleder meg ikke egentlig til ferien, men jeg er rastløs etter å få pakke og bli klar likevel
Og det er bare onsdag
Og vi drar først lørdag.
For mannen jobber jo
Lykke til ❤❤Vente vente. Jeg er skikkelig nervøs kjenner jeg. Likner egentlig ikke meg. Vet ikke hva jeg er nervøs for heller. Om det er 2 timer med øyeundersøkelser av diverse slag, eller resultatet.
![]()
God morgenGod morgen jenterStille i disse ferietider.
Takk [emoji173]Lykke til [emoji173][emoji173]