Skravletråd JULI ❤

Lagt to farger eller sånn som er ulik farge om.vsrmt eller kaldt altså på fingeren eller det som vanligvis er hvitt?

Søtt og stilig
Bruker denne samt en neglelakk under som skal gjøre neglene sterkere og top coat [emoji4] har denne I svart også men på jobben

Bruker denne samt en neglelakk under som skal gjøre neglene sterkere og top coat [emoji4] har denne I svart også men på jobben
Men den ser ut til å være mer rosa på tuppen. Det lurte jeg på om var en egen lakk eller effekt i den, om du skjønner.

Pakkeliste klar, over to sider for jeg hadde bare en a5 blokk. Meg og mannen og lillemor
Og felles og hunden nederst.
Og de to store barna på baksiden

Ungene skal i hovedsak pakke selv. Etter klare instruksjoner. Mannens er ganske generell mer så jeg bare kan spørr og stryke men han har ansvar selv for å ha med det han vil ha, og derved legge det til vask nå.
Mannen har også ansvar for hunden

Jeg tar ansvar for meg og ungene. Men de store pakker selv etter listen min for at de skal vite hva de har med seg.

Flinke dere er med lister[emoji1]

Ha ei fin uke. Etter en del snakk og slikt. Har min lillesøster spurt ei venninne om DK tur. Og jeg reiser litt vel spontant da [emoji14] Imorgen kveld med båten over til DK for ei uke med unga. Lenge leve spontaniteten :D

Så gøy[emoji1] ha en flott uke!

Flinke dere er med lister[emoji1]
Jeg er avhengig av lister. Det er sånn jeg tenker.

Side to på arket er ikke full da.

Og jeg skriver ganske detaljert derav lang liste.

Foten kuttet ut å virke skikkelig (isjias-greier tydeligvis) så jeg bare måtte sette meg.. Også sutret jeg bittelitt fordi jeg hadde en sykelig lyst på popcorn...
Også tok gubben hintet og ordnet litt for meg [emoji16][emoji16]
a7f87580cf9d500b948bbca6a726c256.jpg
Flink mann [emoji6]

Deilig å få ryddet litt[emoji1] stor snuppa har blitt!
Ble ikke ferdig før hun gikk lei, men fortsetter bare neste gang vi er der.

Stor jente ja. Halvannet år.

God kveld [emoji173]️
Prøver se litt serier. Snart ferdig med sesong 12 av Criminal minds nå, så ferdig med serietitting om ikke lenge [emoji14]

Hva skjer hos dere andre?

Sitter i sofaen hos svigers og venter på at eldste skal sovne[emoji12] så skal jeg legge meg selv...

Back
Topp