Skravletråd JULI ❤

Flinke Lille U.
Vi har prøvd mye for å starte bleieavvendingen.
Ingenting har gått.
Å gå uten bleie gir han panikk og potten liker han ikke.
i har nå likevel hatt den stående fremme slik at han skal bli vandt med at den er der.
Så brått i dag spør han om å få av seg bleien, setter seg på potten og tisser en lang dam.
Helt på eget initiativ :)

Stolt av gotten min nå

Ååh, så flink han er![emoji7]

God kveld [emoji173]️
Prøver se litt serier. Snart ferdig med sesong 12 av Criminal minds nå, så ferdig med serietitting om ikke lenge [emoji14]

Hva skjer hos dere andre?
God kveld

Jeg har lagt lillemor.

Som akkurat satte seg opp i sengen

Og la seg ned igjen på skulderen min. Via at hun landet på munnen min. Au.

Mannen skal legge de andre to.

Etterpå skal jeg brette noe klesvask og slappe litt av og legge meg tenker jeg.

God kveld

Jeg har lagt lillemor.

Som akkurat satte seg opp i sengen

Og la seg ned igjen på skulderen min. Via at hun landet på munnen min. Au.

Mannen skal legge de andre to.

Etterpå skal jeg brette noe klesvask og slappe litt av og legge meg tenker jeg.

Auuu. Ikke godt. Kjekt å få unnagjort litt klesbretting da ;)

Ååh, ble det søstertur..?
Ikke med den påtenkte søstra da.

Hu spurte ei venninne heller og jeg håper hu blir med hu. Hu nekter å dra med unger og jeg vil ikke dra uten de for å møte storesøster og dra til Fårup liksom.

Så... Jeg reiser med barna alene i morgen kveld og blir der ei uke. :) Så Fårup og dyrepark er planen. Og strand og sole. Grilling.

Så tror nok det blir gøy og at unga får storkose seg. Dårlig samvittighet ovenfor lillesøster som hadde fryktelig lyst på heisatur egentlig. God samvittighet ovenfor storesøster som har nedtelling på timer til vi kommer ned nå da... Og noe skummelt når jeg aldri har kjørt utenfor Norges grenser [emoji23]

Mange tanker her. Men vært borte hos lillesøster som sier hu skjønner. Hu ble bare litt skuffa og håpa på den heisaturen gitt. Får ordne en jentetur med tiden uten barn. Men da ikke til en familiepark liksom [emoji23]

Og mye å pakke. Og eldste hadde ikke noe klær. For de glemte hu å ta ned. Så vasker klær som en helt nå da... Hurra!!! [emoji33]

Mannen jobber hele denne uka. Så da er vi hjemme igjen når han har akkurat begynt på ferie. Så da blir det vår tur.
Han lurer derimot på om han kommer til å sulte underveis... [emoji23]

Back
Topp