Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tror jegKommer vel ihvertfall til å føle det vil jeg tro
Så det, bare forklarte hvorfor jeg hadde trodd de ikke var det da jeg først så demVi har som sagt hatt de sol bhgsko selv
Tja.. Lopper hadde vært gøy. Pleier merke det veldig fort om kattene får sånt, da de gjerne slækker i senga vår [emoji38]
Alltid like digg. Men ikke opplevd lopper på snart 2 år..
Takk. Pakking for fullt nå. Ikke like gøyKos dere
Sprekt !Hjemme fra søndagstur
4.5 t nesten
17300 skritt
12 km
Meget. [emoji14]Jepp lopper er kult[emoji23]
Dåner litt av noen av de klesgruppene på fb
Noen tippee litt over for min del.
Mer røde (rød/gule) tror jeg utfra det jeg leser. Ikke de mest mørkelilla mener jeg
Vi får se etterhvert. Om de to vi har i år blir modne er vel uvisst, men neste år håper jeg å få en liten avling, om enn trolig mer i årene som kommer da.
Jaja prøve meg på neglelakk igjen da
Lov å håpe.Skal ikke se bort ifra at du får et par i år også[emoji1]
Noe lett for lenge siden [emoji4] overraskende er ikke neglene altfor ille da [emoji4]![]()
Lagt to farger eller sånn som er ulik farge om.vsrmt eller kaldt altså på fingeren eller det som vanligvis er hvitt?Noe lett for lenge siden [emoji4] overraskende er ikke neglene altfor ille da [emoji4]![]()
Søtt [emoji4]
Her er mine.
Ikke det beste. Men liker fargen [emoji4]
![]()
God morgen alle [emoji1] sitter å koser meg med kaffe koppen og Mot I brøste på tv [emoji16]
God morgen. Har ikke fått sovet stort i natt...
God morgen.
Trøtt morgen.
PakkerGod kveld [emoji173]️
Prøver se litt serier. Snart ferdig med sesong 12 av Criminal minds nå, så ferdig med serietitting om ikke lenge [emoji14]
Hva skjer hos dere andre?
Ååh, ble det søstertur..?PakkerReiser til DK i morgen i en uke
![]()