Skravletråd JULI ❤

Ååh, det skal vi en gang.. Tåler å tørke opp litt blod og gørr i blant [emoji14]
Kattedør er også mer praktisk enn å ha vinduet åpent hele tiden.....
Tja, vi hadde dem perioden dyr inne hele tiden, fugler, frosker, mus og rotte [emoji54]

Huff, vi kommer da bare til å være 3 voksne, 1 ungdom og 4 barn [emoji13] skal da ikke alle sitte der samtidig
Er ikke disse små? For å romme et småbarn liksom [emoji14]

Ferdig saus fra... er det freia eller noe sånn. Zero heter den og selges på de aller fleste steder her i landet så du får ta turen over grensa da
Googlet den, er ganske ekstrem for øyeblikket så blir for mye karbohydrater for kun kos [emoji853] og jeg skal gå ned så mye som overhode mulig før turen til Egypt [emoji13] tror nemlig jeg kan lage en med mye mindre karbohydrater [emoji4]

Er ikke disse små? For å romme et småbarn liksom [emoji14]
Tja, de jeg ser på kan romme to voksne, men lillegutt bruker stor plass nå da og han skal jo beskyttes fra sola og vi skal ikke måtte låse oss inne

Veldig lurt med tilbud ja[emoji2]
Er Victoria blå/lilla plommer?

Mer røde (rød/gule) tror jeg utfra det jeg leser. Ikke de mest mørkelilla mener jeg

Vi får se etterhvert. Om de to vi har i år blir modne er vel uvisst, men neste år håper jeg å få en liten avling, om enn trolig mer i årene som kommer da.

Men den var visst ikke noe særlug bra da

Det vet jeg ikke, har ikke prøvd. Mamma har prøvd sånn fra pose tror jeg, usikker på om hun har prøvd denne også. (Hun har altså diabetes da)

Googlet den, er ganske ekstrem for øyeblikket så blir for mye karbohydrater for kun kos [emoji853] og jeg skal gå ned så mye som overhode mulig før turen til Egypt [emoji13] tror nemlig jeg kan lage en med mye mindre karbohydrater [emoji4]

ahh, skal du ha ganske ekstrem lavkarbo er det sikkert like greit å lage selv. Vaniljestangen i seg selv er vel ikek så mye karbo i så da sprøs det hva annet du bruker

Jeg er vill og gal og bruker vanlig saus med sukker jeg. Men jeg spiser jo også i kveld potetgull mens jeg rikker sukker-solo så jeg er ikke noe lavkarbo nei.

Tja, vi hadde dem perioden dyr inne hele tiden, fugler, frosker, mus og rotte [emoji54]
Haha, gøy! [emoji14] Etterhvert klarer jeg vel ta ham på fersk gjerning.. Har funket før i alle fall, på de andre [emoji14] men Lucifer er.. Som navnet sitt.. [emoji14] skikkelig skurk.. Så who knows..

Tja, de jeg ser på kan romme to voksne, men lillegutt bruker stor plass nå da og han skal jo beskyttes fra sola og vi skal ikke måtte låse oss inne
Hørtes trangt ut å sitte to voksne i sånne i alle fall.. [emoji14] I alle fall sammen med en lekende unge..

ahh, skal du ha ganske ekstrem lavkarbo er det sikkert like greit å lage selv. Vaniljestangen i seg selv er vel ikek så mye karbo i så da sprøs det hva annet du bruker

Jeg er vill og gal og bruker vanlig saus med sukker jeg. Men jeg spiser jo også i kveld potetgull mens jeg rikker sukker-solo så jeg er ikke noe lavkarbo nei.
Prøver å holde meg til rundt 50 karbohydrater om dagen, og det er karbohydrater i utrolig mye, slik som hvitløk har en del mer enn jeg trodde og vi bruker mye hvitløk! Så en vaniljesaus med minimum hadde hvert fantastisk, da skeier jeg heller litt ut i Egypt [emoji6]

Haha, gøy! [emoji14] Etterhvert klarer jeg vel ta ham på fersk gjerning.. Har funket før i alle fall, på de andre [emoji14] men Lucifer er.. Som navnet sitt.. [emoji14] skikkelig skurk.. Så who knows..
Hadde også en Lucifer faktisk [emoji173]️ men Shadow var en bedre jeger og han koste seg mest i håret mitt [emoji23]

Back
Topp