Søtt [emoji4]Noe lett for lenge siden [emoji4] overraskende er ikke neglene altfor ille da [emoji4]![]()
Her er mine.
Ikke det beste. Men liker fargen [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søtt [emoji4]Noe lett for lenge siden [emoji4] overraskende er ikke neglene altfor ille da [emoji4]![]()
Tar lang tid da [emoji54] la akkurat ut bilde rett over innlegget ditt [emoji4]Joda, men lakke negler skulle jeg fått til. Vi er som vi er [emoji8] Legg ut bilde da Shadow.
Stilig farge da [emoji4]Søtt [emoji4]
Her er mine.
Ikke det beste. Men liker fargen [emoji4]
![]()
Ja jeg digger den fargen [emoji6]Stilig farge da [emoji4]
Har ikke lakket negler på snart en mnd så har jo nesten ikke negler igjen [emoji853]
Gjør fu ikke detVel, jeg ser ut som et takras![]()
God morgen alle [emoji1] sitter å koser meg med kaffe koppen og Mot I brøste på tv [emoji16]
God morgen. Har ikke fått sovet stort i natt...
God morgen . Oppe tidlig Sara? Digger mot i brøstetGod morgen.
Trøtt morgen.
Søndag er jo egentlig min ligge-lenge-dag men snuppa hylte og gråt og skulle ha mamma. Hun våkna da jeg la meg, i totiden, i fire tiden og for morgenen halv sju. Og insisterte på at jeg sto opp sju.God morgen . Oppe tidlig Sara? Digger mot i brøstet![]()
Det er slitsomt . Her stod frøkna opp halv 8 og guttungen 8. Men jeg sov til halv 10 og fikk da kaffe på sengenSøndag er jo egentlig min ligge-lenge-dag men snuppa hylte og gråt og skulle ha mamma. Hun våkna da jeg la meg, i totiden, i fire tiden og for morgenen halv sju. Og insisterte på at jeg sto opp sju.
Hørtes bra ut!God morgen alle [emoji1] sitter å koser meg med kaffe koppen og Mot I brøste på tv [emoji16]
Kjedelig! Håper dagen bli bra likevelGod morgen. Har ikke fått sovet stort i natt...

Hvor går ferden?Her står hovedsakelig pakking på planen i dag

Hei og hoppGod morgen.
Trøtt morgen.

Flink gutt!Flinke Lille U.
Vi har prøvd mye for å starte bleieavvendingen.
Ingenting har gått.
Å gå uten bleie gir han panikk og potten liker han ikke.
i har nå likevel hatt den stående fremme slik at han skal bli vandt med at den er der.
Så brått i dag spør han om å få av seg bleien, setter seg på potten og tisser en lang dam.
Helt på eget initiativ
Stolt av gotten min nå
Noe sånn.Hei og hopp![]()