Skravletråd JULI ❤

Noe lett for lenge siden [emoji4] overraskende er ikke neglene altfor ille da [emoji4]
8c1cc8956379d6e1c5b0d15fbe1b5ecf.jpg
Søtt [emoji4]

Her er mine.
Ikke det beste. Men liker fargen [emoji4]

1a18fa00817e6649a51ce57fc6c7de98.jpg

God morgen alle [emoji1] sitter å koser meg med kaffe koppen og Mot I brøste på tv [emoji16]

God morgen. Har ikke fått sovet stort i natt...

God morgen.
Trøtt morgen.

God morgen . Oppe tidlig Sara? Digger mot i brøstet:)
Søndag er jo egentlig min ligge-lenge-dag men snuppa hylte og gråt og skulle ha mamma. Hun våkna da jeg la meg, i totiden, i fire tiden og for morgenen halv sju. Og insisterte på at jeg sto opp sju.

Søndag er jo egentlig min ligge-lenge-dag men snuppa hylte og gråt og skulle ha mamma. Hun våkna da jeg la meg, i totiden, i fire tiden og for morgenen halv sju. Og insisterte på at jeg sto opp sju.
Det er slitsomt . Her stod frøkna opp halv 8 og guttungen 8. Men jeg sov til halv 10 og fikk da kaffe på sengen :) ❤️

Flinke Lille U.
Vi har prøvd mye for å starte bleieavvendingen.
Ingenting har gått.
Å gå uten bleie gir han panikk og potten liker han ikke.
i har nå likevel hatt den stående fremme slik at han skal bli vandt med at den er der.
Så brått i dag spør han om å få av seg bleien, setter seg på potten og tisser en lang dam.
Helt på eget initiativ :)

Stolt av gotten min nå

Flinke Lille U.
Vi har prøvd mye for å starte bleieavvendingen.
Ingenting har gått.
Å gå uten bleie gir han panikk og potten liker han ikke.
i har nå likevel hatt den stående fremme slik at han skal bli vandt med at den er der.
Så brått i dag spør han om å få av seg bleien, setter seg på potten og tisser en lang dam.
Helt på eget initiativ :)

Stolt av gotten min nå
Flink gutt!

Ingrid var jo aktiv pottebruker, i tillegg til bleie, tidligere. Men nå sitter hun gjerne på potte. Eller aller helst doring. Men gjør null og nada der. Ikke på evigheter har det kommet noe i potte/do.

Back
Topp