Da hadde jeg hatt de på til ungen hadde poppet ut [emoji54]Hun gir opp når hun ikke får til.. Og tør heller ikke ta hardt i...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg hatt de på til ungen hadde poppet ut [emoji54]Hun gir opp når hun ikke får til.. Og tør heller ikke ta hardt i...
Ikke sant. [emoji14]Da hadde jeg hatt de på til ungen hadde poppet ut [emoji54]
Vi har to hunder og. Men jeg er virkelig ikke noe hundemenneske selv gitt [emoji28]Dette er mer meg
![]()
Var det ikke mandag du var 37 uker?Ikke sant. [emoji14]
Får håpe det ikke blir så veldig lenge.. Men kan jo fort ta flere uker..
Jupp.. Så kan jo skje fra når som helst, til.. Eh.. Opp til fem uker.... Men har egentlig ikke tro på at det blir så lenge da..Var det ikke mandag du var 37 uker?
Spill wowKommer aldri til å nå level 50 på skyrim, gitt.. Jeg ender opp med å starte på nytt hele tiden ><
Lykke til!Jaja prøve meg på neglelakk igjen da
Elsker skyrim da [emoji7][emoji7]Spill wow![]()
Satser på at det ikke blir så lenge til nå da [emoji4]Jupp.. Så kan jo skje fra når som helst, til.. Eh.. Opp til fem uker.... Men har egentlig ikke tro på at det blir så lenge da..
Ikke testa Skyrim, men spilt litt Elder Scrolls. Liker det. Bare at jeg er wow fanatiker så når noe er veldig likt ender jeg tilbake på wow [emoji14]Elsker skyrim da [emoji7][emoji7]
Men bare.. Starter på nytt hele tiden [emoji23]
Takk trenger det, utseende har fått lide en stund nå [emoji54]Lykke til!
Vel, jeg ser ut som et takrasTakk trenger det, utseende har fått lide en stund nå [emoji54]
Neste uke er heeelt ok [emoji85]Satser på at det ikke blir så lenge til nå da [emoji4]
Hehe.. Ble helt hekta på skyrim. Aldri testet wow, men prøvd lol da. Ikke heeelt greia for meg den. Liker det, men blir ikke hekta.Ikke testa Skyrim, men spilt litt Elder Scrolls. Liker det. Bare at jeg er wow fanatiker så når noe er veldig likt ender jeg tilbake på wow [emoji14]
Hva blir det i dag?Jaja prøve meg på neglelakk igjen da
Joa men du sliter med høyt trykk i hodet og mange bivirkninger av medisiner som ikke hjelper så mye enda ihvertfall så hadde hvert forundret om du hadde orket å bruke timer på deg selv istedenfor å slappe avVel, jeg ser ut som et takras![]()
Noe lett for lenge siden [emoji4] overraskende er ikke neglene altfor ille da [emoji4]Hva blir det i dag?
Holder på med det samme selv [emoji13]
Mint candy Apple her [emoji6]
Joda, men lakke negler skulle jeg fått til. Vi er som vi er [emoji8] Legg ut bilde da Shadow.Joa men du sliter med høyt trykk i hodet og mange bivirkninger av medisiner som ikke hjelper så mye enda ihvertfall så hadde hvert forundret om du hadde orket å bruke timer på deg selv istedenfor å slappe av