Skravletråd JULI ❤

Da hadde jeg hatt de på til ungen hadde poppet ut [emoji54]
Ikke sant. [emoji14]
Får håpe det ikke blir så veldig lenge.. Men kan jo fort ta flere uker..

Kommer aldri til å nå level 50 på skyrim, gitt.. Jeg ender opp med å starte på nytt hele tiden ><

Var det ikke mandag du var 37 uker?
Jupp.. Så kan jo skje fra når som helst, til.. Eh.. Opp til fem uker.... Men har egentlig ikke tro på at det blir så lenge da..

Elsker skyrim da [emoji7][emoji7]
Men bare.. Starter på nytt hele tiden [emoji23]
Ikke testa Skyrim, men spilt litt Elder Scrolls. Liker det. Bare at jeg er wow fanatiker så når noe er veldig likt ender jeg tilbake på wow [emoji14]

Ikke testa Skyrim, men spilt litt Elder Scrolls. Liker det. Bare at jeg er wow fanatiker så når noe er veldig likt ender jeg tilbake på wow [emoji14]
Hehe.. Ble helt hekta på skyrim. Aldri testet wow, men prøvd lol da. Ikke heeelt greia for meg den. Liker det, men blir ikke hekta.

Vel, jeg ser ut som et takras :D
Joa men du sliter med høyt trykk i hodet og mange bivirkninger av medisiner som ikke hjelper så mye enda ihvertfall så hadde hvert forundret om du hadde orket å bruke timer på deg selv istedenfor å slappe av

Joa men du sliter med høyt trykk i hodet og mange bivirkninger av medisiner som ikke hjelper så mye enda ihvertfall så hadde hvert forundret om du hadde orket å bruke timer på deg selv istedenfor å slappe av
Joda, men lakke negler skulle jeg fått til. Vi er som vi er [emoji8] Legg ut bilde da Shadow.

Back
Topp