Skravletråd JULI ❤

Har for mye til vinter også her...
Okei har noe, men mangler litt. Må få oversikt på garasjen også. Blir lettere når jeg får vite kjønnet på bebis til søss . Da forsvinner mye. Det de ikke vil ha gir jeg til ei venninne. Blir da lettere ha oversikt over det ungene skal vokse inn i. Vet vi har cerrox str 23 på garasjen . Mulig de passer frøkna

Okei har noe, men mangler litt. Må få oversikt på garasjen også. Blir lettere når jeg får vite kjønnet på bebis til søss . Da forsvinner mye. Det de ikke vil ha gir jeg til ei venninne. Blir da lettere ha oversikt over det ungene skal vokse inn i. Vet vi har cerrox str 23 på garasjen . Mulig de passer frøkna
Kjøpte det meste på salg for noen mnd siden jeg
Mangler vel bare luer og votter

Ja blir mye da. Lenge vekke?

Brukeren er guttungen som blir 4år i okt
Åja, jeg tenkte faktisk jente jeg med såpass høye skoletter... Og tenkte at til barn i barnehagealder virket de litt for høye annet enn "pent frem og tilbake"?

Vi blir borte ca to uker. Men bor hos svigermor så vi har tilgang på vaskemaskin

Huff, mannen tar kjøkkenet, jeg tar badet, storesøster løp ut på balkongen for å spise en yoghurt, helt greit, løper til pappaen og spør etter godteri, jaja går også også men hun glemmer noe viktig så jeg får en dårlig følelse, løper ut og selvsagt på 1 min har lillegutt kommet seg ut og sitter der og koser seg.

Ikke det beste stedet å ha en på 9 mnd da! [emoji54]

Åja, jeg tenkte faktisk jente jeg med såpass høye skoletter... Og tenkte at til barn i barnehagealder virket de litt for høye annet enn "pent frem og tilbake"?

Vi blir borte ca to uker. Men bor hos svigermor så vi har tilgang på vaskemaskin
Neida de fungerer helt fint i bhg ;)
De er da ikke så høye

Bisgaard har generelt mye såle . Har også Viking i barnehagen

Neida de fungerer helt fint i bhg ;)
De er da ikke så høye
Ok, de så høye ut på bilde men litt vanskelig å vite når jeg ikke vet hvilken størrelse som er avbildet, og aldri har sett live.

Bisgaard har generelt mye såle . Har også Viking i barnehagen
Vi har ikke kjøpt bisgaard noen gang. Men mellomste har hatt et tar støvler derfra som var arvet.

Viking har jeg mer erfaring med.
Føler bisgaard er mer "pent", men mulig jeg har feil oppfattelse av det.

Pakkeliste klar, over to sider for jeg hadde bare en a5 blokk. Meg og mannen og lillemor
Og felles og hunden nederst.
Og de to store barna på baksiden

Ungene skal i hovedsak pakke selv. Etter klare instruksjoner. Mannens er ganske generell mer så jeg bare kan spørr og stryke men han har ansvar selv for å ha med det han vil ha, og derved legge det til vask nå.
Mannen har også ansvar for hunden

Jeg tar ansvar for meg og ungene. Men de store pakker selv etter listen min for at de skal vite hva de har med seg.

Vi har ikke kjøpt bisgaard noen gang. Men mellomste har hatt et tar støvler derfra som var arvet.

Viking har jeg mer erfaring med.
Føler bisgaard er mer "pent", men mulig jeg har feil oppfattelse av det.
Feil og feil. Syns ikke det, noen av modellene fra Bisgaard syns jeg også er forbeholdt pent. Men er jo smak og behag. Hadde Bisgaard i fjor også og ble da brukt mest til pent . Men brukte de enkelte dager i barnehagen også for tåler vann

Må smile av gubben. Sjelden han intersserer seg, men disse syns han var råkul og ba meg bestille til frøkna IMG_5268.jpg

Jeg og snuppa graver i sandkassa. Jeg fjerner gress og løvetann. Den har liksom grodd litt igjen de senere år...
a453a583be61c316e0df34d28d2159e1.jpg

Ha ei fin uke. Etter en del snakk og slikt. Har min lillesøster spurt ei venninne om DK tur. Og jeg reiser litt vel spontant da [emoji14] Imorgen kveld med båten over til DK for ei uke med unga. Lenge leve spontaniteten :D

Back
Topp