Nope ikke foretÅhh kule ja. Men det er ikke foret? Her har de alt for mange sko nå til sommer og høst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope ikke foretÅhh kule ja. Men det er ikke foret? Her har de alt for mange sko nå til sommer og høst
Mhm . De trenger ikke slike sko . Har for mye, men begynt tenke på vinter og der trenger deNope ikke foret
Har for mye til vinter også her...Mhm . De trenger ikke slike sko . Har for mye, men begynt tenke på vinter og der trenger de
Okei har noe, men mangler litt. Må få oversikt på garasjen også. Blir lettere når jeg får vite kjønnet på bebis til søss . Da forsvinner mye. Det de ikke vil ha gir jeg til ei venninne. Blir da lettere ha oversikt over det ungene skal vokse inn i. Vet vi har cerrox str 23 på garasjen . Mulig de passer frøknaHar for mye til vinter også her...
Kjøpte det meste på salg for noen mnd siden jegOkei har noe, men mangler litt. Må få oversikt på garasjen også. Blir lettere når jeg får vite kjønnet på bebis til søss . Da forsvinner mye. Det de ikke vil ha gir jeg til ei venninne. Blir da lettere ha oversikt over det ungene skal vokse inn i. Vet vi har cerrox str 23 på garasjen . Mulig de passer frøkna
Okei kjekt daKjøpte det meste på salg for noen mnd siden jeg
Mangler vel bare luer og votter
Åja, jeg tenkte faktisk jente jeg med såpass høye skoletter... Og tenkte at til barn i barnehagealder virket de litt for høye annet enn "pent frem og tilbake"?Ja blir mye da. Lenge vekke?
Brukeren er guttungen som blir 4år i okt
Og det er vel det beste å tenke I fred [emoji6]Veldig godt det ja. Hjelper på å våkne. Også får jeg tenkt masse i fred![]()
Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe til han her men blir jo veldig lenge før han kan bruke deMhm foreosket meg helt i de
Neida de fungerer helt fint i bhgÅja, jeg tenkte faktisk jente jeg med såpass høye skoletter... Og tenkte at til barn i barnehagealder virket de litt for høye annet enn "pent frem og tilbake"?
Vi blir borte ca to uker. Men bor hos svigermor så vi har tilgang på vaskemaskin
Bisgaard har generelt mye såle . Har også Viking i barnehagenÅja, jeg tenkte faktisk jente jeg med såpass høye skoletter... Og tenkte at til barn i barnehagealder virket de litt for høye annet enn "pent frem og tilbake"?
Vi blir borte ca to uker. Men bor hos svigermor så vi har tilgang på vaskemaskin
Ja, det gjør godtOg det er vel det beste å tenke I fred [emoji6]
Ok, de så høye ut på bilde men litt vanskelig å vite når jeg ikke vet hvilken størrelse som er avbildet, og aldri har sett live.Neida de fungerer helt fint i bhg
De er da ikke så høye
Vi har ikke kjøpt bisgaard noen gang. Men mellomste har hatt et tar støvler derfra som var arvet.Bisgaard har generelt mye såle . Har også Viking i barnehagen
Feil og feil. Syns ikke det, noen av modellene fra Bisgaard syns jeg også er forbeholdt pent. Men er jo smak og behag. Hadde Bisgaard i fjor også og ble da brukt mest til pent . Men brukte de enkelte dager i barnehagen også for tåler vannVi har ikke kjøpt bisgaard noen gang. Men mellomste har hatt et tar støvler derfra som var arvet.
Viking har jeg mer erfaring med.
Føler bisgaard er mer "pent", men mulig jeg har feil oppfattelse av det.