Må også vaskes og ryddes her og så idag, gleder meg ikke [emoji853]Her må det vaskes og ryddes i dag
Vurderer en tur på et bratt sted i dag men usikker på om foten min vil mike det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må også vaskes og ryddes her og så idag, gleder meg ikke [emoji853]Her må det vaskes og ryddes i dag
Vurderer en tur på et bratt sted i dag men usikker på om foten min vil mike det
God søndag til deg også [emoji4]Wooow. 7000 innlegg i tråden her!! God søndag damer![]()
Åh så fineVis vedlegget 228947 Lurer på disse , men er de litt for høy tro
Ikke jeg hellerMå også vaskes og ryddes her og så idag, gleder meg ikke [emoji853]
God søndag til deg ogsåWooow. 7000 innlegg i tråden her!! God søndag damer![]()
Skal vi bytte? Syns det er lettere å gjøre sånne ting hos andre [emoji13]Ikke jeg heller
Skikkeli stilige da [emoji4]Digget de her men for små til kb
Vis vedlegget 228948
Ja de er jo det og bra tilbud Hmm HmmÅh så fine
Jeg skal til å lage den listen. Blir lang ja. Og bred. Liste for fem personer og en hund.Mhm lang pakkeliste . Krysser av underveis .
Hvor gammel er brukeren? Litt høye var de jo.Vis vedlegget 228947 Lurer på disse , men er de litt for høy tro
Veldig godt det ja. Hjelper på å våkne. Også får jeg tenkt masse i fredGodt med en dusj da [emoji4]
Mhm foreosket meg helt i deSkikkeli stilige da [emoji4]
De er ikke så veldig høye synes jeg daJa de er jo det og bra tilbud Hmm Hmm
Ja blir mye da. Lenge vekke?Jeg skal til å lage den listen. Blir lang ja. Og bred. Liste for fem personer og en hund.
Brukeren er guttungen som blir 4år i oktHvor gammel er brukeren? Litt høye var de jo.
Nei oki...ikke hatt den modellen før .De er ikke så veldig høye synes jeg da
Åhh kule ja. Men det er ikke foret? Her har de alt for mange sko nå til sommer og høstDigget de her men for små til kb
Vis vedlegget 228948
Vi harNei oki...ikke hatt den modellen før .