Wooow. 7000 innlegg i tråden her!! God søndag damer![]()
Er ikke så verst til å være juli[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wooow. 7000 innlegg i tråden her!! God søndag damer![]()
Alt sammenHva ble det til idag?[emoji4]
Jaja vet ikke helt hvordan vi skal få plass men på tirsdag får vi besøk av ei som mest sannsynligvis skal bli en ny kollega, hun vil først besøke området sammen med sine 3 barn (alenemor og ungene er 14 og 9 år) så vi prøver å finne ut hvordan vi skal få plass til alle og middager mens de er her
Digget de her men for små til kb
Vis vedlegget 228948
Jeg kunne godt tenkt de til meg selv de gule der [emoji23][emoji7]De var tøffe[emoji1]
Ikke med den påtenkte søstra da.
Hu spurte ei venninne heller og jeg håper hu blir med hu. Hu nekter å dra med unger og jeg vil ikke dra uten de for å møte storesøster og dra til Fårup liksom.
Så... Jeg reiser med barna alene i morgen kveld og blir der ei uke.Så Fårup og dyrepark er planen. Og strand og sole. Grilling.
Så tror nok det blir gøy og at unga får storkose seg. Dårlig samvittighet ovenfor lillesøster som hadde fryktelig lyst på heisatur egentlig. God samvittighet ovenfor storesøster som har nedtelling på timer til vi kommer ned nå da... Og noe skummelt når jeg aldri har kjørt utenfor Norges grenser [emoji23]
Mange tanker her. Men vært borte hos lillesøster som sier hu skjønner. Hu ble bare litt skuffa og håpa på den heisaturen gitt. Får ordne en jentetur med tiden uten barn. Men da ikke til en familiepark liksom [emoji23]
Og mye å pakke. Og eldste hadde ikke noe klær. For de glemte hu å ta ned. Så vasker klær som en helt nå da... Hurra!!! [emoji33]
Mannen jobber hele denne uka. Så da er vi hjemme igjen når han har akkurat begynt på ferie. Så da blir det vår tur.
Han lurer derimot på om han kommer til å sulte underveis... [emoji23]
Huff, mannen tar kjøkkenet, jeg tar badet, storesøster løp ut på balkongen for å spise en yoghurt, helt greit, løper til pappaen og spør etter godteri, jaja går også også men hun glemmer noe viktig så jeg får en dårlig følelse, løper ut og selvsagt på 1 min har lillegutt kommet seg ut og sitter der og koser seg.
Ikke det beste stedet å ha en på 9 mnd da! [emoji54]
He he tbiler ikkeJeg kunne godt tenkt de til meg selv de gule der [emoji23][emoji7]
Ikke kjektAuuu. Ikke godt. Kjekt å få unnagjort litt klesbretting da![]()
De er råtøffeDe var tøffe[emoji1]
Uffda, det høres ikke bra ut! Er det skoene som plager eller selve beinet..?Beinet mitt er ikke gpdt
Lå å gråt på veien ned igjen faktisk , kastet skoene tilslutt å gikk uten
Såpass bør han klare.Ikke med den påtenkte søstra da.
Hu spurte ei venninne heller og jeg håper hu blir med hu. Hu nekter å dra med unger og jeg vil ikke dra uten de for å møte storesøster og dra til Fårup liksom.
Så... Jeg reiser med barna alene i morgen kveld og blir der ei uke.Så Fårup og dyrepark er planen. Og strand og sole. Grilling.
Så tror nok det blir gøy og at unga får storkose seg. Dårlig samvittighet ovenfor lillesøster som hadde fryktelig lyst på heisatur egentlig. God samvittighet ovenfor storesøster som har nedtelling på timer til vi kommer ned nå da... Og noe skummelt når jeg aldri har kjørt utenfor Norges grenser [emoji23]
Mange tanker her. Men vært borte hos lillesøster som sier hu skjønner. Hu ble bare litt skuffa og håpa på den heisaturen gitt. Får ordne en jentetur med tiden uten barn. Men da ikke til en familiepark liksom [emoji23]
Og mye å pakke. Og eldste hadde ikke noe klær. For de glemte hu å ta ned. Så vasker klær som en helt nå da... Hurra!!! [emoji33]
Mannen jobber hele denne uka. Så da er vi hjemme igjen når han har akkurat begynt på ferie. Så da blir det vår tur.
Han lurer derimot på om han kommer til å sulte underveis... [emoji23]
Nei. Hu er singel og har ikke barn enda. Så hverdagene våre er jo litt annerledes da [emoji14]Høres veldig koselig ut da. Har ikke lillesøster barn selv..?
Blir sikkert greit for henne med tur med venninne heller, og.. Blir nok mer som tiltenkt da. Høres det ut som. [emoji14]
Dere får kose dere masse!!![]()
Vel. Jeg synes selv det er kjekt å få ting gjort og borte [emoji14] hehe..Ikke kjekt
Men nødvendig
Den lillesøstra er singel og barnløs skrev hun vel om i går.Høres veldig koselig ut da. Har ikke lillesøster barn selv..?
Blir sikkert greit for henne med tur med venninne heller, og.. Blir nok mer som tiltenkt da. Høres det ut som. [emoji14]
Dere får kose dere masse!!![]()
For øyeblikket ligger det litt ymse i frysa. Han får bare kose segSåpass bør han klare.
Det selges fjordland og grandis ;-)
Nei. Hu er singel og har ikke barn enda. Så hverdagene våre er jo litt annerledes da [emoji14]
Håper bare venninna kan. Sikkert bedre det også.
TakkGleder meg masse til tirsdag. Er ikke nede i morgen før sent mtp båten ikke går før 2015 [emoji14] Men med mine to troll går det så fint atte
![]()
Det leste ikke jeg [emoji28]Den lillesøstra er singel og barnløs skrev hun vel om i går.
Det beinetUffda, det høres ikke bra ut! Er det skoene som plager eller selve beinet..?
Kanskje godt når det er ferdig. Men mest bare kjedelig. Ferdig gidder jeg ikke bli heller. Jeg har vasket tusen single sokker. Noen av dem hører sammen. Og noen hører sammen med de andre tusen single sokkene jeg har fra sist. Jeg parrer så mange som jeg ser og gidder.Vel. Jeg synes selv det er kjekt å få ting gjort og borte [emoji14] hehe..