Neimen kjære!! [emoji20]Har ligget på Riksen med minstemann siden søndag.![]()
Beinmargsprøve i går. Blodykdom i dag.
Hva skjer???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neimen kjære!! [emoji20]Har ligget på Riksen med minstemann siden søndag.![]()
Beinmargsprøve i går. Blodykdom i dag.
Ja, blir vanskelig med denne voldsomme aktiviteten i dagNei det gjør ikke jeg heller så det skjønner jeg godt![]()
Bra ! Han kan man lære av ! [emoji23][emoji23]Fantastisk! [emoji23] mannen kom hjem her og nå og fant ut at han kunne pusle med litt andre ting, for jeg var så opptatt [emoji23]
God natt, håper du får sove godt [emoji4]Lykke til jenter. Jeg må sove litt nå. Mye som skjer i morgen. Håper dere klarer det! [emoji173]️
Hunder kan bli gamle ja!En hund blir nesten voksen på første året så da skal man legge på 10 år.
Det vil si at første hundeåret tilsvarer 17.
14 år blir da 14*7+10=108
Neida, ikke nå [emoji14] Men spyro fortalte om et gnagsår så jeg ble litt uggen.Har du kutta deg i fingeren??
Det er bra [emoji4]Oooooptimist, jeg er en oooooptimist.
Takk.Lykke til jenter. Jeg må sove litt nå. Mye som skjer i morgen. Håper dere klarer det! [emoji173]️
Ja da blir man i dårlig form..Syk og syk.... Bare kroppen min som ikke liker å være gravid[emoji85] Så kaster opp alt jeg putter i meg. Og formen blir der etter[emoji29]
Vi skriver [emoji6]Nå henger jeg en halvtime bak, så håper dere skriver mellom [emoji6]
Var ikke sååå kjapt. Bare.. Raskt fra det begynte bli ganske vondt. [emoji14]Og du da [emoji14] Du er jo kjapp på avtrekkeren du og.
Ojoj. Jeg henger 9 minutter etter.4 min til ny oppdatering
Hadde lagt meg ned og gråtet daDet hadde vært ille [emoji23]
Uff ja. Vet [emoji22][emoji33]Jupp! Stakkars da
Vi skriver som besatte !
Nå er jeg så surrete at jeg ramlet av [emoji23]Hvilken skravler skulle jeg hvert da?
Vel.. Under 1000 da. Det er jo bra i alle fall! Blir de 9990 jeg snakka om? [emoji23]9128 av 10000 tatt !!! [emoji1][emoji1][emoji1]
Nå synger jeg og den [emoji23][emoji23][emoji23]Oooooptimist, jeg er en oooooptimist.