Det er det, burde ikke være sånn!Ja enig. Og vi er jo av de som har mast mye. De er ikke vonde å be når vi først ringer, de vet jo det er alvor. Men så leit man må ringe så mange ganger, så mange steder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det, burde ikke være sånn!Ja enig. Og vi er jo av de som har mast mye. De er ikke vonde å be når vi først ringer, de vet jo det er alvor. Men så leit man må ringe så mange ganger, så mange steder.
Det var vel for tidlig [emoji13]Neiiii mannen kom hjem [emoji54]
Håper du får sovet litt [emoji171] Og lykke til i morgen.Lykke til jenter. Jeg må sove litt nå. Mye som skjer i morgen. Håper dere klarer det! [emoji173]️
Såååå nære nå9368 av 10000 tatt !
Åh guriland [emoji23] Skal ikke være lett!Prøvd å kontakte dem nå. Irriterte meg litt over at det var umulig å finne KUNDENUMMERET av alle ting...!
Og ja. Svarer som bare det nå [emoji23]
Du gjør det. Virkelig [emoji7][emoji7]Neinei føler jeg svarer i vei her.
Tar du deg tid til å finne den også [emoji54]
Huff, sånt er frustrerende. Fikk du ordnet det?Sånn. Ble borte litt visst. Må hente meg inn igjen. Fant ikke regningen, og helt umulig å finne informasjonen på nett. tåpelig...!
Hurra!Jeg er våken og klar for skravlings over midnatt [emoji6]
Hehehe [emoji14] Ikke jeg hellerHåper da ikke det [emoji85]
Tamara har sett gjennom fingrene førHåper de kan se mellom fingrene hvis vi mangler noen hundre [emoji6]
Dere har uansett skrevet mye mer enn det som er gjort på leeenge her inne [emoji6]
Ja kjempe !Wow! [emoji1376][emoji2]
Nope, så blir mye masing imorgen ihvertfallÆsj da ! Hørtes ikke særlig gøy ut !
Ja absolutt! Går det bra med deling av rom?De kan overraske til tider [emoji4]
Mens jeg har mange hjemmeDet er ferie. Barn hjemme og alt. Mine har bare ikke vært særlig hjemme [emoji23]
Nei. Husker jeg erta han [emoji14] Som lita altså. Er snill nå [emoji56]Huff. Det kan ikke være lett!
Ja. Men jeg blir så ør i hodet av lukta [emoji33]Liker de også neglelakk?
Håper virkelig det, lenge siden jeg har hvert såpass aktiv nemlig [emoji6]Lett det går fint![]()