Oooooptimist, jeg er en oooooptimist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så veldig nærmeNei håper ikke det. Vi er så nærme [emoji7]
Det skaø sier jeg jo ! [emoji23]Det er jo dødsbra! Da går det jo!
Håper da ikke det [emoji85]Det vil jeg tro. Får vel senebetennelse hele gjengen snart
De kan overraske til tider [emoji4]Ja trodde det skulle bli omvendt
Jeg blir så spent [emoji85]2 min til ny oppdatering
Woooww! Godt jobba!!Veldig. Og tempo er enda braJeg hae passert 1000 innlegg i dag da [emoji23]
Hahahaha da måtte jeg rømt huset. Men du fikk meg til å le høyt !!!! [emoji23][emoji23][emoji23]Åh, var han surpomp [emoji85] Da må du synge for han: hvorfor er du så suuuur da? Hvorfor er du så himla irriteeeert? [emoji23]
Må ha lengre ledning [emoji13]Ånei. 15% strøm og kort lader [emoji23]
Da legger du deg [emoji4]Burde sove
Det hadde vært ille [emoji23]Nettopp [emoji4]
Må også finne lader snart. Men løper som ett lyn [emoji23]Ikke dabb av nå jenter jeg må snart lade 5 min [emoji14]
Jaa. Min er ute så [emoji14]Ja, får sende gubben i seng og skravle litt til![]()
17 min nåBra det da, kan du svar på masse![]()
Men du har hvert mye ute idag daDet er godt jobbet [emoji16] har nok ikke 100 en gang jeg...
[emoji8][emoji8] Snillt sagtMen hadde aldri klart det uten deg om vi klarer det
Romerike er nordøst for Oslo opp mot Gardermoen og består av kommunene Nes, Rælingen, Nittedal, Skedsmo, Lørenskog, Fet, Sørum og Aurskog-Høland.Men hvor er Romerike da?
Lykke til med å nå enden ;PLigger "bare" 32 min bak.. Og 30 sider...
Haha, ja, i know!!Haha! Ja [emoji23][emoji85] siden nesten "alle" til nå på juli har startet fødsel med vannavgang, tror man liksom at det skal skje her og når som helst [emoji28][emoji23]