Jeg er våken og klar for skravlings over midnatt [emoji6]Nei. Vi håper og håper nå gitt. La tempo holde seg oppe. Om alle legger seg nå derimot.... Da sliter vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er våken og klar for skravlings over midnatt [emoji6]Nei. Vi håper og håper nå gitt. La tempo holde seg oppe. Om alle legger seg nå derimot.... Da sliter vi
Blir vanskelig [emoji14]Sitte på gulvet? [emoji23]
9368 av 10000 tatt !
Æsj da ! Hørtes ikke særlig gøy ut !Fordi jeg skal snakke med svenske UDI imorgen fordi de er idioter [emoji13] må ha mail hab har sendt og fått
Huff. Det kan ikke være lett!Bra ! [emoji1] Pappa besvimer av blod. Uansett om det er han eller andre
Får håpe du slipper det.I morgen skal jeg og lillemor på besøk i bhg hun skal begynne i. Resten av dagen har jeg ingen planer.
Men ikke skravle som en gal. Håper jeg
Hadde 500 igår også da [emoji4] men vil ha 10.000 på hele forumet idagDet går fint. Jeg har prøvd![]()
Ja, greier ikke å få lest altSånn er det [emoji23][emoji23]
Er ikke dee. Kanskje under? Kan ikke bøye meg for å se dogSjekk bak sofaen [emoji23]
Liker de også neglelakk?Åh så stas da ! Mine barn hadde elska deg ja !
Heldigvis!NeiMindre
Nei det gjør ikke jeg heller så det skjønner jeg godtJeppEr vell en av de, men greier ikke henge med på alt
![]()
Omtrent samme tempo som ved forrige oppdatering.9368 av 10000 tatt !
Hipp hipp ! [emoji7][emoji1][emoji1][emoji1][emoji123]Og tempoet har økt ytterligere.
242 innlegg de siste 10 minuttene
24,2 innlegg i minuttet
Med denne farten trenger vi 36 minutter for å klare det
For det må gå!Ikke KAN, det GÅR
Blir litt tungt i fingraShit jeg er sliten [emoji23]
Hadde 500 igår også da [emoji4] men vil ha 10.000 på hele forumet idag
Legg deg da vel [emoji171]Burde sove
Thats the spirit!Ikke KAN, det GÅR
Så du det ikke?Hihi, ja like greit [emoji6]
Ja regner med han fikk seg snus [emoji6]
Har ikke spurt [emoji13]