Sånn sett ja. Da forstår jeg. Veldig fint å haNei
Hun sluttet nå i bhg så vi må laste ned innen juli er over for deretter mistet vi tilgang og bildene slettes. Har jo hatt dem i appen så ikke lastet ned før. Men nå slutter hun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn sett ja. Da forstår jeg. Veldig fint å haNei
Hun sluttet nå i bhg så vi må laste ned innen juli er over for deretter mistet vi tilgang og bildene slettes. Har jo hatt dem i appen så ikke lastet ned før. Men nå slutter hun
Kan kanskje være derfor ja. Leit med SA :/ [emoji171] Håper matlysten kommer seg snart. Og en ny spire.
Så vi må bare fortsette sånn8477 av 10000 tatt
Herlig da!Takk for det [emoji4]
Endelig i gang igjen [emoji6]
Og som mor så datter [emoji6]![]()
Jupp [emoji16] ungene storkoste seg [emoji16]Då herlig da![]()
Ja nå er vi såå nærmehehehe veldig surt hvis det ikke går ja!
Yes, endelig!Hurra
Ja det skjer fort når det først skjer [emoji23]Lett for
Ah. Ja da er det greit med sjekk. Eldste her fløy en gang. Dunka tenna. Da tok vi tannlegetime. Bare så det ble registrert for senereHahaha. Så sant. Håper bare ikke hun slå tennene. Lurer på å snakke med legen, hun skal dit på torsdag. Ene merket er over nesa og overleppa..
Ja noenganger er det veldig vanskelig. Det sies at de beste vennene er de som ler først, og spør om det går bra etterpå [emoji14]
Husker det neste gang da [emoji23]Glemte det også haha
Det vil jeg tro. Får vel senebetennelse hele gjengen snartIkke alene gitt om det [emoji23]
Helt ærlig klarer jeg ikke helt tenke såpass nå [emoji23]Det vil si rundt 300 innlegg de siste 10 minuttene?
Dysmatur er vel når de er under 2.500 ved termin..Ikke så tidlig så ganske moden heldigvis. Men sluttet å vokse i uke 29/30. Frem til da lå hun +10%, men ble født -39%. Så hun ville ikke blitt større. Morkaken ville ikke mer.
Liten din også ja [emoji171] Var han dysmatur, eller frisk og rask?
Ja, det er det jo.Sånn sett ja. Da forstår jeg. Veldig fint å ha![]()
Mi også. Hun våkner nesten alltid mellom 23 og 00[emoji85]Virker sånn, og han må sove [emoji6]
Nei. Vi håper og håper nå gitt. La tempo holde seg oppe. Om alle legger seg nå derimot.... Da sliter viMen greit å ikke være redd for pm vi klarte det eller ikke
Ordne meg en safeJa, da må man være smart[emoji2]