Hehe goodDet var den riktige holdningen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe goodDet var den riktige holdningen![]()
Vet ikke hvor mange dager jeg orker med dette kjøret! Har over 500 innlegg idag daDu er ikke alene. Jeg tror jeg gråter seriøst om ikke !
Godt det da [emoji4]Ja, men veldig fin![]()
Mens de 4 sjokoladeplatene jeg kjøpte har han nesten spist opp alene nå. Jeg har vel spist en halv da av det. På over 1 uke altså [emoji23]Ja enig med deg [emoji23]
I dette tilfellet er det gull verdt !Litt som klokken som går og går og aldri kommer til døren så blar og blar man og aldri kommer til enden![]()
Litt morsom med lua oppå hodet [emoji23] Lå stadig sånn. Var ikke helt enig i å ha den på.
To av fingrene har sovna?To av mine har sovna
Vel jeg var en sofagris hvor ordet "trening" var et fremmedord for bare en 14 måneder siden.Fin ting å være avhengig av![]()
Ja. Men man husker det godt. Se om jeg finner bilde av mi som lita senere. Ikke tid nå [emoji23]Fortsatt lille gull men blitt stor og snart barnehage... Skummelt [emoji23]
Ikke så tidlig så ganske moden heldigvis. Men sluttet å vokse i uke 29/30. Frem til da lå hun +10%, men ble født -39%. Så hun ville ikke blitt større. Morkaken ville ikke mer.Nei det var ikke så tidlig.
Husker ikke hva min eldste var estimert til på det tidspunktet, men han var veldig liten.
Kom 40+3 (på termin) og var 2.730 g.
Ved tanke på at de legger veldig på seg de siste ukene tror ikke jeg han kan ha vært så veldig mye større på det tidspunktet
[emoji23][emoji23][emoji23] fins flere løsningerJa. Skal virkelig ordne noe slikt [emoji23]
Ja. Tror hun egentlig strakk seg etter noe.Ja de er raske altså [emoji54]
Kanskje like greit og samboeren fikk vel litt nikotin [emoji6]Nei det var ikke det. Men da brukte vi ikke så mye penger [emoji23][emoji13]
Sove godt daFunnet senga her
Er du syk?![]()
1 år er hvor mange hundeår?Det har hun. Merkbart det siste året. De siste mnd
Svigerfar, offisielt hans hund, har ikke sett henne siden i fjor sommer. Vi treffer dem om et par uker.
IKKE nevn sjokolade!!!!!!!!!!!!!Mens de 4 sjokoladeplatene jeg kjøpte har han nesten spist opp alene nå. Jeg har vel spist en halv da av det. På over 1 uke altså [emoji23]
Mhm vært ute i hele dag nestenGodt det da [emoji4]
Haha neida. Ikke din feil da. Svimte av når jeg kutta meg i fingeren jeg. Haha.Uff da såpass ! [emoji33] Var ikke meninga !
Forhåpentligvis roligere sag i morgen. Sånn normal tempo dagMen kommoden må jo tas, så blir vel i morgen det da