Godt flere gjør det, mannen vil ikke ha ny kone heldigvis [emoji23][emoji23] så tror han håper på tvillinger I fremtiden [emoji23]Hahaha [emoji23] Holder meg deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt flere gjør det, mannen vil ikke ha ny kone heldigvis [emoji23][emoji23] så tror han håper på tvillinger I fremtiden [emoji23]Hahaha [emoji23] Holder meg deg
Ikke alene gitt om det [emoji23]Jaja. Jobber så jeg får kramper her
To av mine har sovnaJa, det er mulighet for å få krampe i fingrene der![]()
Hvert en lang dag?Takk sovner nok snart![]()
Så stiligTakk for det [emoji4]
Endelig i gang igjen [emoji6]
Og som mor så datter [emoji6]![]()
Håper alle kommer tilbake snart[emoji13]
Håper han sover videre [emoji171]Bare utrolig så sover godt igjen nå men var på vei til å våkne
Jeg har blitt helt avhengig av det.Her er jeg lat gitt . Burde trent
Du er ikke alene. Jeg tror jeg gråter seriøst om ikke !Hmmm usikker jeg. Men mest fordi jeg så desperat ønsker det skal gå nå,
Ja, men veldig finHvert en lang dag?
Hvordan står der tio?Kenguuuuuuuuu!!!
Ja. Skal virkelig ordne noe slikt [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] eller skjult skuff
Jupp, legg til mobilen som lyser fordi jeg skravler her inne også [emoji23]Haha uff sorry. Ikke meninga å le [emoji14] Man gjør det man må![]()
Funka det?Prøvd å engasjere mine, i går. [emoji14]
Fin ting å være avhengig avJeg har blitt helt avhengig av det.
Var så deilig å komme ut på en ordentlig økt nå siden det ble litt lite trening mens vi var i Danmark
Nei det var ikke det. Men da brukte vi ikke så mye penger [emoji23][emoji13]Så spennende da
Er det godt utvalg der dere skal da?
Virker sånn, og han må sove [emoji6]Håper han sover videre [emoji171]
MmmmJeg må være smart. Han er som en makuleringsmaskin for godteri.
Det var den riktige holdningenHaha sant. Fortsette for innlegg sin del
Vært kjipt jaDu er ikke alene. Jeg tror jeg gråter seriøst om ikke !