Hva bare litt over 2000 igjen!7612 av 10000 tatt
Det kan jo faktisk gå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva bare litt over 2000 igjen!7612 av 10000 tatt
Det må være deilig!Puhh.... Bilder lastet ned.
Stor jente da!Ble 7år i juni [emoji178] Du har en på 2år?
Jo. Men sånt glemmes ut å handle inn [emoji23]Au au au! Plaster og compeed er fine ting!
Skal sjekke om 1 minSpent på hva det er nå jeg [emoji16]
Det føles nok greit ja..Elsker tiden på kvelden når gutta sover![emoji1][emoji85]
Gjør så godt jeg kan [emoji2]7046 av 10000 skravla ferdig ! Legge barn. Straks tilbake. Gi meg masse å svare på [emoji23]
Så bra da ! [emoji8]Er innom alt mulig av tråder jeg aldri er på til vanlig![]()
Hun ble litt sur da. [emoji14]Haha[emoji23] såpass!!
Herlige troll vi har![emoji23]
Føltes ikke så bra da, så du er sikkert?Bra tempo!! Måtte det bare holde seg så går det akkurat...
Du kan få dele med meg [emoji2]Jeg ble godissyk..
Gå bare inn til lenkene det da [emoji13]Trenger at dere skravler om jeg skal svare [emoji23][emoji23]
MmmmLurt[emoji6] kjente smaken av firkløver når jeg så bildet[emoji28]
Hihi. Stor barneflokk ja [emoji7]Han vil ha 4-5 barn, jeg vil ha min 200 kvm hus og stor bil uansett [emoji23][emoji23][emoji23] økonomi ordner seg, men graviditet, fødsler og selvsagt tid til alt setter en stopper [emoji6]
Litt morsom med lua oppå hodet [emoji23] Lå stadig sånn. Var ikke helt enig i å ha den på.Så lita og søt[emoji171]
Har det alltid I veska jeg [emoji6]Jo. Men sånt glemmes ut å handle inn [emoji23]
To timer igjen nå... Tre timer vi burde kjøre på..7612 av 10000 tatt
Er du syk?Æsj, må lade før jeg legger meg. Og formen er så dårlig at å sitte på gulvet å skrive orker jeg ikke[emoji85]
Hurra. Tempo tempo. Nynner med !Jupp så sånn ca nå! [emoji16]